Przetargi - 2010


Archiwum 2010 rok więcej...
Archiwum 2008 rok więcej...
Archiwum 2007 rok więcej...
Archiwum 2006 rok więcej...
Archiwum 2005 rok więcej...


CAZ-633/05/AR/2010/ZP

 

Wągrowiec, 04.10.2010

INFORMACJA

O UNIEWAŻNIENIU PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ DLA OSÓB BEZROBOTNYCH OGŁOSZONEGO DNIA 23.09.2010R.

W CZĘŚCI 3. KURS FRYZJERSKI I STOPNIA

Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego z dniem 04.10.2010r., na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Unieważnieniu podlega:
Kurs fryzjerski I stopnia, w projekcie „AKTYWNI”, realizowanym w ramach Działania 6.1, Poddziałania 6.1.3 PO KL, współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego.


CAZ-633/04/AR/2010/ZP

 

Wągrowiec, 01.10.2010

Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu
ul. Kolejowa 22, 62-100 Wągrowiec

zawiadamia

O wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 1,2,3,4,5, zamówienia
dot. przetargu nieograniczonego na wykonanie usług w zakresie przeprowadzenia 5 szkoleń dla 50 osób bezrobotnych

Zgodnie z art. 92 ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
(Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), zawiadamiamy, iż za najkorzystniejsze oferty
w postępowaniu Zamawiający uznał:

Cz. 1. Kurs obsługi wózka jezdniowego: za najkorzystniejszą ofertę uznano ofertę nr 1 złożoną przez Centrum Edukacji i Zarządzania „Romaniszyn” Sp. z o.o. ul. Różana Droga 1A, 64-900 Piła– oferta najkorzystniejsza, z największą ilością punktów, spełniająca warunki udziału w postępowaniu, odpowiadająca treści SIWZ.

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert:

Nr oferty Nazwa i adres wykonawcy Punktacja w kryterium Punktacja ŁĄCZNA
Cena Kwalifikacje
kadry dydaktycznej
Doświadczenie
wykonawcy
w organizacji
szkoleń
objętych zamówieniem
Certyfikat
jakości
usług
w dziedzinie
kształcenia
1

Centrum Edukacji i Zarządzania Korporacja „Romaniszyn” Sp. z o. o. ul. Różana Droga 1A, 64-900 Piła

70,00 9,25 3,00 5,00 87,25

Ponadto ofertę nr 2 złożyła firma „Szkoleniowiec” Sp. z o.o. ul. Obornicka 229, 60-650 Poznań. Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), oferta została odrzucona z powodu jej niezgodności ze SIWZ. Wykonawca nie spełnił wymagań Zamawiającego co do kadry niezbędnej do wykonania zamówienia. Zgodnie z SIWZ do każdego szkolenia należało zaproponować co najmniej 2 osoby o odpowiednich kwalifikacjach, nie licząc osoby do prowadzenia zajęć z aktywnych metod poszukiwania pracy oraz co najmniej jedną osobę na zastępstwo posiadającą co najmniej równoważne kwalifikacje.

Ofertę nr 3 złożyła firma „PRIMUS” Krzysztof Krysztofiak, ul. Kopernika 2c/6, 64-500 Szamotuły. Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), oferta została odrzucona
z powodu jej niezgodności ze SIWZ. Wykonawca nie spełnił wymagań Zamawiającego co do kadry niezbędnej do wykonania zamówienia. Zgodnie z SIWZ do każdego szkolenia należało zaproponować co najmniej 2 osoby o odpowiednich kwalifikacjach, nie licząc osoby do prowadzenia zajęć z aktywnych metod poszukiwania pracy oraz co najmniej jedną osobę na zastępstwo posiadającą co najmniej równoważne kwalifikacje. Ponadto Wykonawca nie zawarł w ofercie zajęć z aktywnych metod poszukiwania pracy, które były wymaganą bezwzględnie przez Zamawiającego częścią szkolenia.

Ofertę nr 4 złożyła firma Uniwersytet Oświatowy Lubomir Zworecki, ul. Kossaka 118, 64-920 Piła. Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), oferta została odrzucona z powodu jej niezgodności ze SIWZ. Wykonawca nie spełnił wymagań Zamawiającego co do kadry niezbędnej do wykonania zamówienia. Zgodnie z SIWZ do każdego szkolenia należało zaproponować co najmniej 2 osoby o odpowiednich kwalifikacjach, nie licząc osoby do prowadzenia zajęć z aktywnych metod poszukiwania pracy oraz co najmniej jedną osobę na zastępstwo posiadającą co najmniej równoważne kwalifikacje.

Ofertę nr 5 złożył Ośrodek Nauki i Doskonalenia Jazdy Robert Palluth, ul. Okrężna 2, 62-100 Wągrowiec. Na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Wykonawca został wykluczony, a oferta została odrzucona. Powodem wykluczenia był fakt, iż Wykonawca dostarczył nieważne oświadczenia o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1 – 4 oraz z art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, bez daty podpisania. Dodatkowo oferta była niezgodna ze SIWZ: Wykonawca rozpisał program szkolenia na 277 godzin i harmonogram szkolenia na 283 godziny (brak spójności godzin).Wymiar szkolenia oferowany przez Wykonawcę (277-283 godz.) jest ponad 3-krotnie większy od żądanego przez Zamawiającego, w związku z czym oferta Wykonawcy jest niezgodna z wymaganiami określonymi w SIWZ. Wymagana przez Zamawiającego ilość godzin szkolenia (ok. 70 godz.) była ściśle związana z założeniami programu Ośrodka Doskonalenia Kadr w Mysłowicach, co było zaznaczone w SIWZ. Oferta nie zawierała także wymaganego preliminarza kosztów, w tym kosztu dowozu uczestników (Wykonawca proponował odbywanie części szkolenia poza terenem miasta Wągrowca, zgodnie z pkt. IV. ppk. 3 SIWZ - miejsce wykonania zamówienia - miasto Wągrowiec. W uzasadnionych przypadkach wykonanie może odbywać się poza Wągrowcem: wykonawca zorganizuje wtedy dojazd w obie strony uczestników z Wągrowca oraz poniesie jego koszty).

W związku z tym, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający nie wzywał Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów, o których mowa w art. 25, ponieważ oferta
i tak podlegałaby odrzuceniu, ze względu na jej niezgodność ze SIWZ.

Cz. 2. Kurs kosmetyczny I stopnia: za najkorzystniejszą uznano ofertę nr 6 złożoną przez Beauty Vital Akademia Piękna i Zdrowia Agnieszka Völker, ul. 11 Listopada 40, 64-920 Piła – oferta najkorzystniejsza z największą ilością punktów, spełniająca warunki udziału w postępowaniu, odpowiadająca treści SIWZ.

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert:

Nr oferty Nazwa i adres wykonawcy Punktacja w kryterium Punktacja ŁĄCZNA
Cena Kwalifikacje
kadry dydaktycznej
Doświadczenie
wykonawcy
w organizacji
szkoleń
objętych zamówieniem
Certyfikat
jakości
usług
w dziedzinie
kształcenia
6 Beauty Vital Akademia Piękna i Zdrowia Agnieszka Völker, ul. 11 Listopada 40, 64-920 Piła 70,00 13,00 4,00 0 87,00

Ponadto ofertę nr 7 złożył Zakład Kosmetyczny „ASIA” Joanna Krysztofiak, ul. Kopernika 2c/6, 64-500 Szamotuły. Na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Wykonawca został wykluczony, a oferta została odrzucona. Powodem wykluczenia był brak posiadania przez Wykonawcę aktualnego wpisu instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych, dokonanego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej oraz brak należytego przeprowadzenia w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwóch usług szkoleniowych (szkolenia grupowe), które zawierały zakres tematyczny związany z przedmiotem zamówienia. Wykonawca dostarczył nieaktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dodatkowo oferta była niezgodna ze SIWZ: zgodnie z SIWZ do każdego szkolenia należało zaproponować co najmniej 2 osoby o odpowiednich kwalifikacjach, nie licząc osoby do prowadzenia zajęć z aktywnych metod poszukiwania pracy oraz co najmniej jedną osobę na zastępstwo posiadającą co najmniej równoważne kwalifikacje. Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), oferta Wykonawcy została odrzucona, ponieważ został on wykluczony z postępowania.

Ofertę nr 8 złożyła firma A-KWADRAT A. KOWALCZYK, ul. Arcta 16, 60-408 Poznań. Na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Wykonawca został wykluczony, a oferta została odrzucona. Powodem wykluczenia było dostarczenie przez Wykonawcę, na żądanie Zamawiającego, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, na dzień późniejszy niż dzień, w którym upłynął termin składania ofert (termin składania ofert 20.09.2010r.; data wydania wpisu do rejestru ewidencji działalności gospodarczej 24.09.2010r). Zgodnie z art. 26 ust. 3 złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Dodatkowo Zamawiający zażądał od Wykonawcy uzupełnienia wadliwego pełnomocnictwa. Mimo wskazania konkretnych uchybień, pełnomocnictwo nie zostało właściwie uzupełnione. W związku z powyższym Wykonawca został wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona na podstawie art. 89 pkt. 1 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).

Cz.4. Operator koparko-ładowarki: ofertę nr 9 złożoną przez Ośrodek Kształcenia Zawodowego KURSAL, ul. Gimnazjalna 11, 89-100 Nakło nad Notecią - oferta najkorzystniejsza z największą ilością punktów, spełniająca warunki udziału w postępowaniu, odpowiadająca treści SIWZ.

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert:

Nr oferty Nazwa i adres wykonawcy Punktacja w kryterium Punktacja ŁĄCZNA
Cena Kwalifikacje
kadry dydaktycznej
Doświadczenie
wykonawcy
w organizacji
szkoleń
objętych zamówieniem
Certyfikat
jakości
usług
w dziedzinie
kształcenia
9 Ośrodek Kształcenia Zawodowego KURSAL, ul. Gimnazjalna 11, 89-100 Nakło nad Notecią 70,00 12,14 10,00 5,00 97,14
10 Uniwersytet Oświatowy Lubomir Zworecki, ul. Kossaka 118, 64-920 Piła 48,79 12,11 10,00 5,00 75,90
11 Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne „KANN” Prywatny Ośrodek Szkolenia Zawodowego, ul. Golęcińska 9,60-626 Poznań 52,25 12,55 10,00 5,00 79,80

Cz.5. Przedstawiciel handlowy-nowoczesne techniki sprzedaży: ofertę nr 13 złożoną przez O.K. Ośrodek Kursów, ul. Polska 32, 81-334 Gdynia - oferta najkorzystniejsza z największą ilością punktów, spełniająca warunki udziału w postępowaniu, odpowiadająca treści SIWZ.

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert:
 

Nr oferty Nazwa i adres wykonawcy Punktacja w kryterium Punktacja ŁĄCZNA
Cena Kwalifikacje
kadry dydaktycznej
Doświadczenie
wykonawcy
w organizacji
szkoleń
objętych zamówieniem
Certyfikat
jakości
usług
w dziedzinie
kształcenia
12 P.H.U. PRINT-SERWIS Aurelia Burzawa-Maik, ul. Niedziałkowskiego 7c/27, 63-000 Środa Wlkp. 67,76 9,00 3,00 0 79,76
13 O.K. Ośrodek Kursów, ul. Polska 32, 81-334 Gdynia 70,00 9,25 10,00 0 89,25

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

CZĘŚĆ 3. Kurs fryzjerski I stopnia
Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
W związku z powyższym postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).

TERMIN ZAWARCIA UMOWY

Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, zgodnie z art. 94 ust.1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).


CAZ-633/05/AR/2010/ZP

 

Wągrowiec, 23.09.2010

 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 z dnia 29 stycznia 2004r. –Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) na wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia szkolenia dla 10 osób bezrobotnych.


Podstawa prawna art.39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.).


I. Nazwa i adres zamawiającego
Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu, 62-100 Wągrowiec, ul. Kolejowa 22,
tel./fax. (67) 2621081.


II. Tryb udzielenia zamówienia.
Zamówienie zostanie udzielone w trybie przetargu nieograniczonego – art.39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.).


III. Określenie sposobu uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie osobiście lub za pośrednictwem poczty, po uprzednim złożeniu wniosku w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 202 w godzinach urzędowania lub do pobrania na stronie www.pupwagrowiec.pl Zamawiający na wniosek Wykonawcy prześle pocztą SIWZ na wskazany przez niego adres.
 

IV. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego szkolenia dla 10 osób bezrobotnych współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.1 Poddziałania 6.1.3 Priorytet VI PO KL, projekt pn. „AKTYWNI”
Kod usługi wg Wspólnego Słownika Zamówień: 80500000-9 - usługi szkoleniowe
Kierunki szkoleń:

1. Kurs fryzjerski I stopnia
-(CPV80530000-8)

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

V. Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie: październik/listopad 2010.

VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej SIWZ, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy PZP,
b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP,
c) posiadają aktualny wpis instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych, dokonany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej,
d) przedstawią oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w SIWZ w pkt. VI,
e) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie minimum dwie usługi szkoleniowe (szkolenie grupowe), które zawierały zakres tematyczny związany z przedmiotem zamówienia,
b) do prowadzenia zajęć dydaktycznych zaangażują kadrę posiadającą odpowiednie kwalifikacje, wykształcenie i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń związanych z zakresem tematycznym przedmiotu zamówienia
2. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. VI zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia.
3. Wykonawca, który nie spełnia warunków określonych przepisami art. 24 ustawy PZP, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania
o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

VII. Informacja dotycząca wadium.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

1. Tryb oceniania ofert
Oferty oceniane będą w dwóch etapach :
I etap : ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty
Oferty niespełniające wymagań określonych ustawą PZP oraz SIWZ zostaną odrzucone.
II etap : ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej
W etapie II rozpatrywane będą oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez
Wykonawców niepodlegających wykluczeniu.

2. Kryteria oceny ofert
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, przypisując im odpowiednio wagi procentowe :
1. cena szkolenia - max 70% / 70 pkt
2. kwalifikacje i doświadczenie kadry prowadzącej kurs - max 15% / 15 pkt
3. doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem – max 10% / 10 pkt
4. posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług – max 5% / 5pkt

3. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów

1. cena – max 70%
Cena dotyczy kosztów poniesionych za przeprowadzenie szkolenia ogółem.
Cena powinna zostać podana w złotych polskich, w kwocie brutto.
Kryterium ceny wyliczane jest w sposób procentowy tj.: 70% wszystkich punktów uzyskuje oferta o najniższej cenie, dla pozostałych ofert cenowych wskaźnik % wyliczany będzie w następujący sposób :
         najniższa cena ofertowa brutto
C = ----------------------------------------- x 100 x 70%
         cena oferty badanej brutto

2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - max 15%
Kadra prowadząca oceniana będzie wg następujących kryteriów (1% odpowiada 1 pkt.):
1) kwalifikacje do prowadzenia danego rodzaju kursu – do 7%
a) wykształcenie
- wyższe magisterskie związane z kierunkiem zamówienia - 5 punktów
- wyższe magisterskie nie związane z kierunkiem zamówienia – 2 punkty
- wyższe zawodowe związane z kierunkiem zamówienia - 4 punkty
- średnie kierunkowe, inne - do 3 punktów
Punkty z poszczególnych kategorii wykształcenia nie sumują się.
b) dodatkowe kwalifikacje do prowadzenia danego rodzaju kursu: posiadane certyfikaty, specjalistyczne kursy i uprawnienia, studia podyplomowe – do 2 punktów
2) posiadanie co najmniej 2-letniego okresu zatrudnienia na stanowiskach związanych z prowadzeniem szkoleń, kursów lub zajęć dydaktycznych lub przeprowadzenie co najmniej 5 szkoleń/kursów - 3pkt/3%
3) liczba przeprowadzonych kursów w określonym zakresie, zgodnym z kierunkami określonymi w niniejszej specyfikacji – do 5%:
- 2 -6 kursów - 2 punkty
- 7-10 kursów - 3 punkty
- powyżej 10 kursów - 5 punktów.
Punkty zdobyte przez poszczególnych członków kadry w poszczególnych kategoriach będą podlegały zsumowaniu i wyciągnięciu średniej.

3. doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem – max 10%

Lp.

Liczba szkoleń grupowych o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia przeprowadzonych w ciągu ostatnich trzech lat

Liczba przyznanych punktów: maksymalnie 10, co stanowi 10% ogólnej oceny
1. 2 0
2. 3 1
3. 4 2
4. 5 3
5. 6 4
6. 7 5
7. 8 6
8. 9 7
9. 10 8
10. 11 9
11. powyżej 11 10

4. posiadanie certyfikatu jakości usług w dziedzinie kształcenia – max 5%
Posiadanie certyfikatu będzie oceniane wg skali:
1) posiadanie certyfikatu jakości usług 5 pkt
2) nieposiadanie certyfikatu jakości usług 0 pkt
Ocenianym dokumentem potwierdzającym certyfikację będzie certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO, akredytacja kuratora oświaty w dziedzinie tematyki szkolenia lub inny certyfikat równorzędny.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu ocen ze wszystkich czterech kryteriów, otrzyma najwyższą ilość punktów.

IX. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie II piętro w pokoju nr 202 w zamkniętej kopercie, według wymogów SIWZ, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
Termin składania ofert upływa w dniu 01 października 2010r. o godz. 09:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01 października 2010r. o godz. 10:00.

X. Termin związania ofertą.
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

XI. Osoby upoważnione do kontaktu.
W sprawach dotyczących postępowania przetargowego
Pani Aldona Ratajczak – pok. nr 103, I piętro tel. (67) 2621081
Pani Monika Zawadzka - pok. nr 103, I piętro tel. (67) 2621081

  Format
doc pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
 
Załączniki:
1 Formularz ofertowy
2 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP
3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP
4 Program szkolenia
5 Harmonogram szkolenia
6 Wykaz wykonanych usług
7 Wykaz personelu wskazanego do realizacji szkolenia i informacja o podstawie dysponowania Wykonawcy
7a Formularz dotyczący kadry do realizacji szkolenia
8 Wzór umowy o realizację zamówienia
9 Wskazanie adresu lokalu do zajęć teoretycznych i praktycznych oraz wykaz sprzętu i wyposażenia technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca

 

 

 

Wągrowiec, 23 września 2010r.

Beata Korpowska
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy
w Wągrowcu


CAZ-633/04/AR/2010/ZP

 

Wągrowiec, 21.09.2010

 

INFORMACJA

O UNIEWAŻNIENIU PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ DLA OSÓB BEZROBOTNYCH OGŁOSZONEGO DNIA 09.09.2010R.
 

W CZĘŚCI 3. KURS FRYZJERSKI I STOPNIA

Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego z dniem 21.09.2010r., na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Unieważnieniu podlega:
część 3. Kurs fryzjerski I stopnia, w projekcie „AKTYWNI”, realizowanym w ramach Działania 6.1, Poddziałania 6.1.3 PO KL, współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego.


CAZ-633/04/AR/2010/ZP

 

Wągrowiec, 16.09.2010

 

WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Zamawiający – Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu informuje, że w dniu 14.09.2010r. wpłynęło zapytanie o wyjaśnienie treści SIWZ.
Zgodnie z art.38 ust.1 pkt 3 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. –Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.), przekazujemy odpowiedź na pytanie Wykonawcy dotyczące 4 części przetargu nieograniczonego na przeprowadzenie szkolenia: Operator koparko-ładowarki

Pytanie 1
Czy w przypadku, jeżeli Wykonawca zapewnia nocleg i wyżywienie na czas szkolenia i osoby bezrobotne przebywają w sposób ciągły w Ośrodku Szkoleniowym, można zastosować punkt IV.2 SIWZ i wydłużyć zajęcia przekraczając preferowane przez Państwa godziny?
Czy jeżeli w tygodniu wypada święto, dopuszczają Państwo realizację zajęć w sobotę, aby zgodnie z punktem IV.2 SIWZ zajęcia odbywały się 5 a nie 4 razy w tygodniu?

Ad. 1
W nawiązaniu do zapytania Zamawiający wyjaśnia, co następuje:
w przypadku, kiedy Wykonawca zapewnia nocleg i wyżywienie na czas szkolenia i osoby bezrobotne przebywają w sposób ciągły w Ośrodku Szkoleniowym, można wydłużyć zajęcia przekraczając preferowane przez Zamawiającego godziny odbywania zajęć 08.00-17.00.
Uczestnicy szkoleń w większości dojeżdżają z miejsca zamieszkania do Wągrowca środkami komunikacji publicznej. Zamawiający wskazał w SIWZ preferowane godziny odbywania zajęć 08.00-17.00 ze względu na brak połączeń komunikacji publicznej po godz. 17.00 w dni powszednie oraz braku połączeń w soboty i niedziele.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji zajęć w sobotę, jeżeli w tygodniu wypada święto. Zamawiający zastrzega w pkt. III.3 SIWZ, że zajęcia muszą odbywać się w dni powszednie od poniedziałku do piątku, według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. W sytuacji święta przypadającego w tygodniu, w przypadku odbywania zajęć w godzinach 08.00-17.00 plan nauczania przekracza 30 godzin zegarowych w tygodniu nawet.


CAZ-633/04/AR/2010/ZP

 

Wągrowiec, 14.09.2010

 

WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


Zamawiający – Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu informuje, że w dniu 14.09.2010r. wpłynęło zapytanie o wyjaśnienie treści SIWZ.
Zgodnie z art.38 ust.1 pkt 3 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. –Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.), przekazujemy odpowiedź na pytanie Wykonawcy dotyczące 4 części przetargu nieograniczonego na przeprowadzenie szkolenia: Operator koparko-ładowarki

Pytanie 1
Czy dopuszczają Państwo zapewnienie bezrobotnym zakwaterowania i pełnego wyżywienia, w przypadku, kiedy koszt codziennego transportu znacznie przewyższa koszt ciągłego pobytu w miejscu szkolenia?

Ad. 1
W nawiązaniu do zapytania Zamawiający wyjaśnia, co następuje:
w przypadku, kiedy koszt codziennego dojazdu uczestników w obie strony z Wągrowca znacznie przewyższa koszt ciągłego pobytu w miejscu szkolenia, Zamawiający dopuszcza zapewnienie uczestnikom zakwaterowania i pełnego wyżywienia od poniedziałku do piątku.


CAZ-633/04/AR/2010/ZP

 

Wągrowiec, 14.09.2010

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE SIWZ

 

Dotyczy przetargu nieograniczonego na wykonanie usług w zakresie przeprowadzenia 5 szkoleń dla 50 osób bezrobotnych Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) informuje o zmianie SIWZ.

Wprowadza się w części IV pkt. 4 w brzmieniu:
„4. W przypadku, kiedy koszt codziennego dojazdu uczestników w obie strony z Wągrowca znacznie przewyższa koszt pobytu w miejscu szkolenia, Zamawiający dopuszcza zapewnienie uczestnikom zakwaterowania i pełnego wyżywienia od poniedziałku do piątku”.

Wprowadzona modyfikacja nie powoduje potrzeby przesunięcia terminu składania ofert.
 


CAZ-633/04/AR/2010/ZP

 

Wągrowiec, 09.09.2010

 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 z dnia 29 stycznia 2004r. –Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) na wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia 5 szkoleń dla 50 osób bezrobotnych.


Podstawa prawna art.39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.).


I. Nazwa i adres zamawiającego
Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu, 62-100 Wągrowiec, ul. Kolejowa 22,
tel./fax. (67) 2621081.


II. Tryb udzielenia zamówienia.
Zamówienie zostanie udzielone w trybie przetargu nieograniczonego – art.39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.).


III. Określenie sposobu uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie osobiście lub za pośrednictwem poczty, po uprzednim złożeniu wniosku w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 202 w godzinach urzędowania lub do pobrania na stronie www.pupwagrowiec.pl Zamawiający na wniosek Wykonawcy prześle pocztą SIWZ na wskazany przez niego adres.
 

IV. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego 5 szkoleń dla 50 osób bezrobotnych współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.1 Poddziałania 6.1.3 Priorytet VI PO KL, projekt pn. „AKTYWNI”
Kod usługi wg Wspólnego Słownika Zamówień: 80500000-9 - usługi szkoleniowe
Kierunki szkoleń:

1. Kurs obsługi wózka jezdniowego
- (CPV80530000-8)

2. Kurs kosmetyczny I stopnia
– (CPV 80530000-8)

3. Kurs fryzjerski I stopnia
-(CPV80530000-8)

4. Operator koparko-ładowarki
- (CPV80530000-8)

5. Przedstawiciel handlowy – nowoczesne techniki sprzedaży
- (CPV80530000-8)

Dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

V. Termin wykonania zamówienia:
1. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminach:
a) Kurs obsługi wózka jezdniowego – październik/listopad 2010r.
b) Kurs kosmetyczny I stopnia – październik/listopad 2010r.
c) Kurs fryzjerski I stopnia – październik/listopad 2010r.
d) Operator koparko-ładowarki – październik/listopad 2010r.
e) Przedstawiciel handlowy – nowoczesne techniki sprzedaży – październik/listopad 2010r.

VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej SIWZ, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy PZP,
b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP,
c) posiadają aktualny wpis instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych, dokonany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej,
d) przedstawią oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w SIWZ w pkt. VI,
e) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie minimum dwie usługi szkoleniowe (szkolenie grupowe), które zawierały zakres tematyczny związany z przedmiotem zamówienia,
b) do prowadzenia zajęć dydaktycznych zaangażują kadrę posiadającą odpowiednie kwalifikacje, wykształcenie i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń związanych z zakresem tematycznym przedmiotu zamówienia
2. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. VI zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia.
3. Wykonawca, który nie spełnia warunków określonych przepisami art. 24 ustawy PZP, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania
o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

VII. Informacja dotycząca wadium.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

1. Tryb oceniania ofert
Oferty oceniane będą w dwóch etapach :
I etap : ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty
Oferty niespełniające wymagań określonych ustawą PZP oraz SIWZ zostaną odrzucone.
II etap : ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej
W etapie II rozpatrywane będą oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez
Wykonawców niepodlegających wykluczeniu.

2. Kryteria oceny ofert
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, przypisując im odpowiednio wagi procentowe :
1. cena szkolenia - max 70% / 70 pkt
2. kwalifikacje i doświadczenie kadry prowadzącej kurs - max 15% / 15 pkt
3. doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem – max 10% / 10 pkt
4. posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług – max 5% / 5pkt

3. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów

1. cena – max 70%
Cena dotyczy kosztów poniesionych za przeprowadzenie szkolenia ogółem.
Cena powinna zostać podana w złotych polskich, w kwocie brutto.
Kryterium ceny wyliczane jest w sposób procentowy tj.: 70% wszystkich punktów uzyskuje oferta o najniższej cenie, dla pozostałych ofert cenowych wskaźnik % wyliczany będzie w następujący sposób :
         najniższa cena ofertowa brutto
C = ----------------------------------------- x 100 x 70%
         cena oferty badanej brutto

2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - max 15%
Kadra prowadząca oceniana będzie wg następujących kryteriów (1% odpowiada 1 pkt.):
1) kwalifikacje do prowadzenia danego rodzaju kursu – do 7%
a) wykształcenie
- wyższe magisterskie związane z kierunkiem zamówienia - 5 punktów
- wyższe magisterskie nie związane z kierunkiem zamówienia – 2 punkty
- wyższe zawodowe związane z kierunkiem zamówienia - 4 punkty
- średnie kierunkowe, inne - do 3 punktów
Punkty z poszczególnych kategorii wykształcenia nie sumują się.
b) dodatkowe kwalifikacje do prowadzenia danego rodzaju kursu: posiadane certyfikaty, specjalistyczne kursy i uprawnienia, studia podyplomowe – do 2 punktów
2) posiadanie co najmniej 2-letniego okresu zatrudnienia na stanowiskach związanych z prowadzeniem szkoleń, kursów lub zajęć dydaktycznych lub przeprowadzenie co najmniej 5 szkoleń/kursów - 3pkt/3%
3) liczba przeprowadzonych kursów w określonym zakresie, zgodnym z kierunkami określonymi w niniejszej specyfikacji – do 5%:
- 2 -6 kursów - 2 punkty
- 7-10 kursów - 3 punkty
- powyżej 10 kursów - 5 punktów.
Punkty zdobyte przez poszczególnych członków kadry w poszczególnych kategoriach będą podlegały zsumowaniu i wyciągnięciu średniej.

3. doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem – max 10%

Lp.

Liczba szkoleń grupowych o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia przeprowadzonych w ciągu ostatnich trzech lat

Liczba przyznanych punktów: maksymalnie 10, co stanowi 10% ogólnej oceny
1. 2 0
2. 3 1
3. 4 2
4. 5 3
5. 6 4
6. 7 5
7. 8 6
8. 9 7
9. 10 8
10. 11 9
11. powyżej 11 10

4. posiadanie certyfikatu jakości usług w dziedzinie kształcenia – max 5%
Posiadanie certyfikatu będzie oceniane wg skali:
1) posiadanie certyfikatu jakości usług 5 pkt
2) nieposiadanie certyfikatu jakości usług 0 pkt
Ocenianym dokumentem potwierdzającym certyfikację będzie certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO, akredytacja kuratora oświaty w dziedzinie tematyki szkolenia lub inny certyfikat równorzędny.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu ocen ze wszystkich czterech kryteriów, otrzyma najwyższą ilość punktów.

IX. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie II piętro w pokoju nr 202 w zamkniętej kopercie, według wymogów SIWZ, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
Termin składania ofert upływa w dniu 20 września 2010r. o godz. 09:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 września 2010r. o godz. 10:00.

X. Termin związania ofertą.
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

XI. Osoby upoważnione do kontaktu.
W sprawach dotyczących postępowania przetargowego
Pani Aldona Ratajczak – pok. nr 103, I piętro tel. (67) 2621081
Pani Monika Zawadzka - pok. nr 103, I piętro tel. (67) 2621081

  Format
doc pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
 
Załączniki:
1 Formularz ofertowy
2 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP
3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP
4 Program szkolenia
5 Harmonogram szkolenia
6 Wykaz wykonanych usług
7 Wykaz personelu wskazanego do realizacji szkolenia i informacja o podstawie dysponowania Wykonawcy
7a Formularz dotyczący kadry do realizacji szkolenia
8 Wzór umowy o realizację zamówienia
9 Wskazanie adresu lokalu do zajęć teoretycznych i praktycznych oraz wykaz sprzętu i wyposażenia technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca

 

 

 

Wągrowiec, 09 września 2010r.

Beata Korpowska
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy
w Wągrowcu


CAZ- 633/03/AR/2010/ZP

 

Wągrowiec, 20.08.2010

 

 

Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu
Ul. Kolejowa 22, 62-100 Wągrowiec

zawiadamia

O wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 1,2,3,4,5,6 zamówienia
dot. przetargu nieograniczonego na wykonanie usług w zakresie przeprowadzenia 6 szkoleń dla 65 osób bezrobotnych

Zgodnie z art. 92 ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
(Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), zawiadamiamy, iż za najkorzystniejsze oferty
w postępowaniu Zamawiający uznał:

Cz. 1. Nowoczesny magazynier z obsługą wózków jezdniowych: za najkorzystniejszą ofertę uznano ofertę nr 1 złożoną przez „Szkoleniowiec” Spółka z o.o. ul. Obornicka 229, 60-650 Poznań – oferta (jedyna) najkorzystniejsza, z największą ilością punktów, spełniająca warunki udziału w postępowaniu, odpowiadająca treści SIWZ.

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert:

Nr oferty Nazwa i adres wykonawcy

Punktacja w kryterium

Punktacja ŁĄCZNA
Cena

Kwalifikacje
kadry dydaktycznej

Doświadczenie
wykonawcy
w organizacji
szkoleń
objętych zamówieniem
Certyfikat
jakości
usług
w dziedzinie
kształcenia
1

„Szkoleniowiec” Spółka z o.o.
ul. Obornicka 229,
60-650 Poznań

70,00 10,70 10,00 0 90,70

 

Cz. 2. Recepcjonista z językiem angielskim: za najkorzystniejszą uznano ofertę nr 3 złożoną przez Korporację Oświatową „Delta” Magdalena Zych, ul. Wjazdowa 8/A/5, 64-400 Międzychód– oferta najkorzystniejsza z największą ilością punktów, spełniająca warunki udziału w postępowaniu, odpowiadająca treści SIWZ.
 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert:

Nr oferty Nazwa i adres wykonawcy

Punktacja w kryterium

Punktacja ŁĄCZNA
Cena

Kwalifikacje
kadry dydaktycznej

Doświadczenie
wykonawcy
w organizacji
szkoleń
objętych zamówieniem
Certyfikat
jakości
usług
w dziedzinie
kształcenia
2

„Szkoleniowiec”
Spółka z o.o.
ul. Obornicka 229,
60-650 Poznań

42,31 10,38 3,00 0 55,69
3

Korporacja Oświatowa „Delta” Magdalena Zych
ul. Wjazdowa 8/A/5,
64-400 Międzychód

70,00 12,60 2,00 0 84,60
4

 O.K. Ośrodek Kursów
Ul. Polska 32
81-334 Gdynia

46,78 11,00 2,00 0 59,78

 

Cz.3. Kurs ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych: ofertę nr 7 złożoną przez Pracownię Systemów Informatycznych Attrix Janusz Pietrzyk, Krzysztof Szwajkowski ul. Seneki 13, 60-461 Poznań - oferta najkorzystniejsza z największą ilością punktów, spełniająca warunki udziału w postępowaniu, odpowiadająca treści SIWZ.

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert:
 

Nr oferty Nazwa i adres wykonawcy

Punktacja w kryterium

Punktacja ŁĄCZNA
Cena

Kwalifikacje
kadry dydaktycznej

Doświadczenie
wykonawcy
w organizacji
szkoleń
objętych zamówieniem
Certyfikat
jakości
usług
w dziedzinie
kształcenia
5

Korporacja Oświatowa „Delta” Magdalena Zych
ul. Wjazdowa 8/A/5,
64-400Międzychód

70,00 10,67 1,00 0 81,67
6

O.K. Ośrodek Kursów
Ul. Polska 32
81-334 Gdynia

54,80 8,75 5,00 0 68,55
7

Pracownia Systemów Informatycznych
Attrix
Janusz Pietrzyk,
Krzysztof Szwajkowski
ul. Seneki 13,
60-461 Poznań

67,33 13,50 1,00 0 81,83

Ponadto ofertę nr 8 złożyła firma VENTURI SYSTEM Sławomir Sowa, ul. Dworcowa 26, 89-100 Nakło nad Notecią.
Na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Wykonawca został wykluczony, a oferta została odrzucona. Powodem wykluczenia był fakt, iż Wykonawca nie dostarczył zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w zobowiązaniach wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz załącznika nr 9 do SIWZ. Dodatkowo oferta była niezgodna ze SIWZ: Wykonawca nie spełnił wymagań Zamawiającego co do kadry niezbędnej do wykonania zamówienia. Zgodnie z SIWZ do każdego szkolenia należało zaproponować co najmniej 2 osoby, nie licząc osoby do prowadzenia zajęć z aktywnych metod poszukiwania pracy oraz osoby rezerwowej. W związku z tym, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający nie wzywał Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów, o których mowa w art. 26, ponieważ oferta i tak podlegałaby odrzuceniu.

Cz.4. Kurs kadry i płace: ofertę nr 10 złożoną przez Korporację Oświatową „Delta” Magdalena Zych, ul. Wjazdowa 8/A/5, 64-400 Międzychód - oferta najkorzystniejsza z największą ilością punktów, spełniająca warunki udziału w postępowaniu, odpowiadająca treści SIWZ.

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert:

 

Nr oferty Nazwa i adres wykonawcy

Punktacja w kryterium

Punktacja ŁĄCZNA
Cena

Kwalifikacje
kadry dydaktycznej

Doświadczenie
wykonawcy
w organizacji
szkoleń
objętych zamówieniem
Certyfikat
jakości
usług
w dziedzinie
kształcenia
9

„Szkoleniowiec”
Spółka z o.o.
ul. Obornicka 229, 60-650 Poznań

60,52 10,83 10,00 0 81,35
10

Korporacja Oświatowa
„Delta” Magdalena Zych
ul. Wjazdowa 8/A/5,
64-400 Międzychód

70,00 13,25 2,00 0 85,25
11

inMedia Polska Sp.
z o.o.
Rynek 36/37
50-102 Wrocław

38,13 9,17 9,00 0 56,30

 

Ponadto ofertę nr 12 złożyła Firma Handlowa „Mogilmed” s. c. Paweł Kraśny, Beata Kraśna, Świerkówiec 49, 88-300 Mogilno.
Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), oferta została odrzucona z powodu jej niezgodności ze SIWZ. Powodem odrzucenia był fakt, iż Wykonawca nie zawarł w ofercie zajęć
z aktywnych metod poszukiwania pracy, które były wymaganą bezwzględnie przez Zamawiającego częścią szkolenia.

Cz.5. Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC: ofertę nr 14 złożoną przez Ośrodek Szkoleniowy „MIKRO”, ul. Orzechowa 28 m 3, 61-447 Poznań- oferta najkorzystniejsza z największą ilością punktów, spełniająca warunki udziału w postępowaniu, odpowiadająca treści SIWZ.

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert:

 

 

Nr oferty Nazwa i adres wykonawcy

Punktacja w kryterium

Punktacja ŁĄCZNA
Cena

Kwalifikacje
kadry dydaktycznej

Doświadczenie
wykonawcy
w organizacji
szkoleń
objętych zamówieniem
Certyfikat
jakości
usług
w dziedzinie
kształcenia
13

Ośrodek Kształcenia Zawodowego KURSAL
ul. Gimnazjalna 11
89-100 Nakło nad Notecią

23,28 8,50 1,00 5,00 37,78
14

Ośrodek Szkoleniowy „MIKRO”
ul. Orzechowa 28 m 3,
 61-447 Poznań

70,00 15,00 9,00 0 94,00


Cz.6. Kurs z zakresu obsługi programu AutoCAD: ofertę nr 16 złożoną przez CADExpert Sp. z o.o. ul. Obywatelska 137, 94-104 Łódź- oferta najkorzystniejsza z największą ilością punktów, spełniająca warunki udziału w postępowaniu, odpowiadająca treści SIWZ.

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert:
 

Nr oferty Nazwa i adres wykonawcy

Punktacja w kryterium

Punktacja ŁĄCZNA
Cena

Kwalifikacje
kadry dydaktycznej

Doświadczenie
wykonawcy
w organizacji
szkoleń
objętych zamówieniem
Certyfikat
jakości
usług
w dziedzinie
kształcenia
15

inMedia Polska Sp. z o.o.
Rynek 36/37
50-102 Wrocław

35,96 8,40 10,00 0 54,36
16

CADExpert Sp. z o.o
Ul. Obywatelska 137
94-104 Łódź

70,00 14,00 2,00 0 86,00

 

Ponadto ofertę nr 17 złożyła firma PROCAD SA, ul. Kartuska 215, 80-122 Gdańsk
Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), oferta została odrzucona z powodu niezgodności ze SIWZ. Powodem odrzucenia był fakt, iż Wykonawca nie zawarł w ofercie zajęć z aktywnych metod poszukiwania pracy, które były bezwzględnie wymaganą przez Zamawiającego częścią szkolenia.

TERMIN ZAWARCIA UMOWY

Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, zgodnie z art. 94 ust.1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).


 

 

Wągrowiec, 30.07.2010

CAZ – 633/03/AR/2010/ZP

WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Zamawiający – Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu informuje, że w dniu 30.07.2010r. wpłynęło zapytanie o wyjaśnienie treści SIWZ.
Zgodnie z art.38 ust.1 pkt 3 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. –Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.), przekazujemy odpowiedzi na pytanie Wykonawcy dotyczące przetargu nieograniczonego na wykonanie usług w zakresie przeprowadzenia 6 szkoleń dla 65 osób bezrobotnych.

Pytanie 1
W związku z wejściem w życie w dniu 29 stycznia 2010r. nowelizacji ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 2 grudnia 2009r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 223, poz. 1778) i w rezultacie zmiany treści brzmienia art. 144 ust. 1 PZP i przyjętemu uzasadnieniu do zamian dostępnych na http://www.uzp.gov.pl/aktualności/resolveuld/ae21d1e3b1589c45eecbf4f04e25013, który brzmi „W celu uelastycznienia i usprawnienia procesu udzielania zamówień publicznych, a zarazem uwzględniając orzecznictwo Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości, tj. w sprawie C-496/99 Succhi di Frutta oraz w sprawie C-454/06 Pressetext Nachrichtenagentur, proponuje się, aby zakaz zmiany umowy o zamówienie publiczne dotyczył wyłącznie zmian istotnych postanowień umowy. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie czy też na wynik postępowania”.
Jak Zamawiający będzie traktował możliwość dokonania zmian po podpisaniu umowy, względnie po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy, w zakresie informacji zawartych w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w wyniku której zmianie ulegnie wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia na osoby o kwalifikacjach równoważnych bądź wyższych?
Czy tak jak w cytowanym powyżej Uzasadnieniu do zmian w UZP jako zmianę nieistotną?

Ad. 1
W nawiązaniu do zapytania Zamawiający wyjaśnia, co następuje:
Szczegółowa charakterystyka kadry dydaktycznej (załącznik nr 7 do SIWZ) stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Kryterium to jest szczegółowo opisane w SIWZ w części XIII pkt. 3.2. Zamawiający w trakcie dokonywania oceny tego kryterium bada wykształcenie
i doświadczenie oferowanej przez Wykonawcę kadry. Dla Zamawiającego nie mają znaczenia dane osobowe ocenianego członka kadry dydaktycznej. Można więc uznać, że zmiana konkretnych osób nie obejmująca jakichkolwiek zmian dotyczących kwalifikacji
i doświadczenia nie jest zmianą istotną (wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie czy też na wynik postępowania).
Zamawiający pragnie jednak podkreślić, że w opisywanym przez wykonawcę przypadku kwalifikacje osób – członków kadry muszą być równoważne lub wyższe w stosunku do oferowanych w ofercie przetargowej, co może okazać się trudne do spełnienia. W takiej sytuacji może nie dojść do zawarcia bądź dokonania nieistotnej zmiany w umowie.
Zamawiający wziął pod uwagę ryzyko niespodziewanych przypadków losowych związanych z kadrą, zobowiązując Wykonawcę do wskazania co najmniej jednej osoby na zastępstwo (część III pkt. 7 SIWZ) i Wykonawca powinien z tej możliwości skorzystać aby nie było konieczności dokonywania jakichkolwiek nieistotnych zmian.


 

 

Wągrowiec, 29.07.2010

CAZ – 633/03/AR/2010/ZP

WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Zamawiający – Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu informuje, że w dniu 28.07.2010r. wpłynęło zapytanie o wyjaśnienie treści SIWZ. Zgodnie z art.38 ust.1 pkt 3 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. –Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.), przekazujemy odpowiedzi na pytania Wykonawcy dotyczące 3 części przetargu nieograniczonego na przeprowadzenie szkolenia: Kurs ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych

Pytanie 1
Czy szkolenie ma obejmować tylko szkolenie, czy również przeprowadzenie egzaminów z poszczególnych modułów?
Pytanie 2
Czy firma szkoleniowa ma występować i załatwiać wszelkie dokumenty związane z uzyskaniem certyfikatu w PTI?
Pytanie 3
Na jakiej podstawie PUP żąda kosztorysu szkolenia w którym znajdują się informacje poufne firmy (np. wynagrodzenie wykładowców)?
Pytanie 4
Jeżeli kosztorys musi być, to proszę o dokładne sprecyzowanie jakie pozycje maja się tam znaleźć? – najlepiej umieścić wzór który będzie wszystkich obowiązywał w załącznikach do SIWZ.

Ad. 1
Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia. Zgodnie z wprowadzoną zmianą do SIWZ – szkolenie powinno zakończyć się oceną opanowania wiedzy i nabytych umiejętności w formie egzaminu wewnętrznego przeprowadzonego przez Wykonawcę, co jest także zgodne z załącznikiem do SIWZ nr 8.

Ad. 2
Zamawiający nie wymaga występowania i załatwiania wszelkich dokumentów związanych
z uzyskaniem certyfikatu w PTI.

Ad. 3
Zamawiający nie żąda informacji poufnych, ponieważ nie żąda imiennych informacji na temat wynagrodzeń poszczególnych wykładowców. Koszty wynagrodzeń wykładowców stanowią jedynie jeden z niezbędnych elementów preliminarza kosztów, realizującego zapis art. 36 ust. 1 pkt.12.

Ad. 4
Zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 12 ustawy PZP, SIWZ zawiera opis sposobu obliczenia ceny.
Zamawiający w części III pkt. 8 SIWZ, określił że preliminarz kosztów szkolenia powinien zawierać co najmniej: wynagrodzenie wykładowców, koszty lokalu, materiałów szkoleniowych, eksploatacji sprzętu, koszty administracji, itp.
Zamawiający dopuszcza możliwość umieszczenia w preliminarzu kosztów innych niż wymienione w pkt. 8 części III SIWZ (katalog kosztów nie jest zamknięty). Zamawiający nie przewiduje wzoru preliminarza kosztów


 

 

Wągrowiec, 29.07.2010

CAZ-633/03/AR/2010/ZP

OGŁOSZENIE O ZMIANIE SIWZ

Dotyczy przetargu nieograniczonego na wykonanie usług w zakresie przeprowadzenia 6 szkoleń dla 65 osób bezrobotnych Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) informuje o zmianie SIWZ.
Wprowadza się w części III pkt. 18 w brzmieniu:
„18. Szkolenia powinny zakończyć się oceną opanowania wiedzy i nabytych umiejętności w formie egzaminu wewnętrznego przeprowadzonego przez Wykonawcę”.

Wprowadzona modyfikacja nie powoduje potrzeby przesunięcia terminu składania ofert.


 

 

Wągrowiec, 26.07.2010

 

CAZ-633/03/AR/2010/ZP


Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 z dnia 29 stycznia 2004r. –Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) na wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia 6 szkoleń dla 65 osób bezrobotnych.


Podstawa prawna art.39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.).

I. Nazwa i adres zamawiającego
Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu, 62-100 Wągrowiec, ul. Kolejowa 22,
tel./fax. (67) 2621081.


II. Tryb udzielenia zamówienia.
Zamówienie zostanie udzielone w trybie przetargu nieograniczonego – art.39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.).


III. Określenie sposobu uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie osobiście lub za pośrednictwem poczty, po uprzednim złożeniu wniosku w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 202 w godzinach urzędowania lub do pobrania na stronie www.pupwagrowiec.pl. Zamawiający na wniosek Wykonawcy prześle pocztą SIWZ na wskazany przez niego adres.


IV. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego 6 szkoleń dla 65 osób bezrobotnych współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.1 Poddziałania 6.1.3 Priorytet VI PO KL, projekt pn. „AKTYWNI”
Kod usługi wg Wspólnego Słownika Zamówień: 80500000-9 - usługi szkoleniowe
Kierunki szkoleń:

1. Nowoczesny magazynier z obsługą wózków jezdniowych
- (CPV80530000-8 )

2. Recepcjonista z językiem angielskim
– (CPV 80532000-8)

3. Kurs ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych
-(CPV80533000-9)

4. Kurs kadry i płace
- (CPV80530000-8)

5. Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC
- (CPV80530000-8)

6. Kurs z zakresu obsługi programu AutoCAD
- (CPV80530000-8)

Dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.


V. Termin wykonania zamówienia:
1. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminach:
a) Nowoczesny magazynier z obsługą wózków jezdniowych – wrzesień/październik/listopad 2010r.
b) Recepcjonista z językiem angielskim – wrzesień/październik/listopad 2010r.
c) ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych – wrzesień/październik/listopad 2010r.
d) Kurs kadry i płace – wrzesień/październik/listopad 2010r.
e) Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC – wrzesień/październik 2010r.
f) Kurs z zakresu obsługi programu AutoCAD – wrzesień/październik 2010r.

VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej SIWZ, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy PZP,
b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP,
c) posiadają aktualny wpis instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych, dokonany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej,
d) przedstawią oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w SIWZ w pkt. VI,
e) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie minimum dwie usługi szkoleniowe (szkolenie grupowe), które zawierały zakres tematyczny związany z przedmiotem zamówienia,
b) do prowadzenia zajęć dydaktycznych zaangażują kadrę posiadającą odpowiednie kwalifikacje, wykształcenie i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń związanych z zakresem tematycznym przedmiotu zamówienia
2. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. VI zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia.
3. Wykonawca, który nie spełnia warunków określonych przepisami art. 24 ustawy PZP, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania
o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

VII. Informacja dotycząca wadium.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

1. Tryb oceniania ofert

Oferty oceniane będą w dwóch etapach :
I etap : ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty
Oferty niespełniające wymagań określonych ustawą PZP oraz SIWZ zostaną odrzucone.
II etap : ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej
W etapie II rozpatrywane będą oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez
Wykonawców niepodlegających wykluczeniu.

2. Kryteria oceny ofert
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, przypisując im odpowiednio wagi procentowe :
1. cena szkolenia - max 70% / 70 pkt
2. kwalifikacje i doświadczenie kadry prowadzącej kurs - max 15% / 15 pkt
3. doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem – max 10% / 10 pkt
4. posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług – max 5% / 5pkt

3. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów

1. cena – max 70%

Cena dotyczy kosztów poniesionych za przeprowadzenie szkolenia ogółem.
Cena powinna zostać podana w złotych polskich, w kwocie brutto.
Kryterium ceny wyliczane jest w sposób procentowy tj.: 70% wszystkich punktów uzyskuje oferta o najniższej cenie, dla pozostałych ofert cenowych wskaźnik % wyliczany będzie w następujący sposób :
             najniższa cena ofertowa brutto
C = ----------------------------------------- x 100 x 70%
             cena oferty badanej brutto

2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - max 15%
Kadra prowadząca oceniana będzie wg następujących kryteriów (1% odpowiada 1 pkt.):
1) kwalifikacje do prowadzenia danego rodzaju kursu – do 7%
a) wykształcenie
- wyższe magisterskie związane z kierunkiem zamówienia - 5 punktów
- wyższe magisterskie nie związane z kierunkiem zamówienia – 2 punkty
- wyższe zawodowe związane z kierunkiem zamówienia - 4 punkty
- średnie kierunkowe, inne - do 3 punktów
Punkty z poszczególnych kategorii wykształcenia nie sumują się.
b) dodatkowe kwalifikacje do prowadzenia danego rodzaju kursu: posiadane certyfikaty, specjalistyczne kursy i uprawnienia, studia podyplomowe – do 2 punktów
2) doświadczenie w prowadzeniu kursów i innych zajęć związanych z nauczaniem - do 8%
a) okresy zatrudnienia na stanowiskach związanych z prowadzeniem szkoleń:
- 1 - 4 lat - 3 punkty
- powyżej 4 lat - 4 punkty
b) liczba przeprowadzonych kursów w określonym zakresie, zgodnym z kierunkami określonymi w niniejszej specyfikacji:
- 2 -6 kursów - 2 punkty
- powyżej 6 kursów - 4 punkty.
Punkty zdobyte przez poszczególnych członków kadry w poszczególnych kategoriach będą podlegały zsumowaniu i wyciągnięciu średniej.

Wykształcenie oraz doświadczenie kadry będzie oceniane na podstawie dołączonych do oferty CV oraz kserokopii dyplomów, certyfikatów, zaświadczeń.

3. doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem – max 10%

Lp.

Liczba szkoleń grupowych o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia przeprowadzonych w ciągu ostatnich trzech lat

Liczba przyznanych punktów: maksymalnie 10, co stanowi 10% ogólnej oceny
1. 2 0
2. 3 1
3. 4 2
4. 5 3
5. 6 4
6. 7 5
7. 8 6
8. 9 7
9. 10 8
10. 11 9
11. powyżej 11 10

4. posiadanie certyfikatu jakości usług w dziedzinie kształcenia – max 5%
Posiadanie certyfikatu będzie oceniane wg skali:
1) posiadanie certyfikatu jakości usług 5 pkt
2) nieposiadanie certyfikatu jakości usług 0 pkt
Ocenianym dokumentem potwierdzającym certyfikację będzie certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO, akredytacja kuratora oświaty w dziedzinie tematyki szkolenia lub inny certyfikat równorzędny.

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu ocen ze wszystkich czterech kryteriów, otrzyma najwyższą ilość punktów.

IX. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie II piętro w pokoju nr 202 w zamkniętej kopercie, według wymogów SIWZ, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
Termin składania ofert upływa w dniu 3 sierpnia 2010r. o godz. 09:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 3 sierpnia 2010r. o godz. 10:00.
X. Termin związania ofertą.
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
XI. Osoby upoważnione do kontaktu.
W sprawach dotyczących postępowania przetargowego
Pani Aldona Ratajczak – pok. nr 103, I piętro tel. (67) 2621081
Pan Radosław Sass - pok. nr 103, I piętro tel. (67) 2621081

  Format
doc pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
 
Załączniki:
1 Formularz ofertowy
2 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP
3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP
4 Program szkolenia
5 Harmonogram szkolenia
6 Wykaz wykonanych usług
7 Formularz dotyczący kadry do realizacji szkolenia
8 Wzór umowy o realizację zamówienia
9 Wskazanie adresu lokalu do zajęć teoretycznych i praktycznych oraz wykaz sprzętu i wyposażenia technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca

 

 

 

Wągrowiec, 26 lipca 2010r.

Beata Korpowska
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy
w Wągrowcu


 

 

Wągrowiec, 05.07.2010

Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu
ul. Kolejowa 22, 62-100 Wągrowiec

zawiadamia

O wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 1.2.,1.3.,1.4. zamówienia oraz o unieważnieniu postępowania dla części 1.1.
dot. przetargu nieograniczonego na wykonanie usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych

Zgodnie z art. 92 ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), zawiadamiamy, iż za najkorzystniejsze oferty w postępowaniu Zamawiający uznał:

Cz. 1.2. Kurs przygotowujący do prowadzenia działalności gospodarczej: za najkorzystniejszą ofertę uznano ofertę nr 6 złożoną przez AjpRox Szkolenia i Doradztwo Jolanta Aleksanderek i Paweł Radke s. c., 64-800 Piła, ul. Wyspiańskiego 6b/28 – oferta najkorzystniejsza, z największą ilością punktów, spełniająca warunki udziału w postępowaniu, odpowiadająca treści SIWZ.

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert:

Nr oferty Nazwa i adres wykonawcy

Punktacja w kryterium

Punktacja ŁĄCZNA
Cena

Kwalifikacje
kadry dydaktycznej

Doświadczenie
wykonawcy
w organizacji
szkoleń
objętych zamówieniem
Certyfikat
jakości
usług
w dziedzinie
kształcenia
5 Firma Szkoleniowa ATTC Bogumiła Hromiak-Paprzycka
64-930 Szydłowo, Dobrzyca 43
68,09 7,33 2,00 0 77,42
6 AjpRox Szkolenia i Doradztwo Jolanta Aleksanderek i Paweł Radke s. c.
64-800 Piła, ul. Wyspiańskiego 6b/28

66,27

11,00 10,00 0 87,27
7 Blue House s. c. Anna Giniewicz, Sławomir Krakowski
78-400 Szczecinek,Plac Wolności 6

55,08

8,50 10,0 0 73,58
8 Firma Handlowa „MOGILMED” Paweł Kraśny, Beata Kraśna
88-300 Mogilno Świerkówiec 49
70,00 8,00 2,00 5,00 85,00

Ponadto ofertę nr 4 złożyła Pracownia Systemów Informatycznych Attrix Janusz Pietrzyk, Krzysztof Szwajkowski, 60-461 Poznań, ul. Seneki 13.
Na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Wykonawca został wykluczony, a oferta została odrzucona. Powodem wykluczenia był fakt, iż Wykonawca nie wykazał wymaganego doświadczenia, to znaczy nie wykonał w okresie prowadzenia działalności min 2 usług szkoleniowych (szkoleń grupowych), które zawierały zakres tematyczny przedmiotu zamówienia.

Cz. 1.3. Nowoczesny sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej: za najkorzystniejszą uznano ofertę nr 2 złożoną przez Firmę Handlową „MOGILMED” Paweł Kraśny, Beata Kraśna , 88-300 Mogilno, Świerkówiec 49 – oferta najkorzystniejsza z największą ilością punktów, spełniająca warunki udziału w postępowaniu, odpowiadająca treści SIWZ.

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert:

Nr oferty Nazwa i adres wykonawcy

Punktacja w kryterium

Punktacja ŁĄCZNA
Cena

Kwalifikacje
kadry dydaktycznej

Doświadczenie
wykonawcy
w organizacji
szkoleń
objętych zamówieniem
Certyfikat
jakości
usług
w dziedzinie
kształcenia
1 Firma Szkoleniowa ATTC Bogumiła Hromiak Paprzycka
64-930 Szydłowo,
Dobrzyca 43

36,29

7,33 2,00 0 45,62
2 Firma Handlowa „MOGILMED” Paweł Kraśny, Beata Kraśna
88-300 Mogilno Świerkówiec 49
70,00 8,20 6,00 5,00 89,20

Cz. 1.4. Spawanie metodą MAG i TIG z czytaniem rysunku technicznego: ofertę nr 3 złożoną przez Ośrodek Kształcenia Zawodowego KURSAL Marek Starczewski, 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Gimnazjalna 11 - oferta najkorzystniejsza (jedyna) z największą ilością punktów, spełniająca warunki udziału w postępowaniu, odpowiadająca treści SIWZ.

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert:

Nr oferty Nazwa i adres wykonawcy

Punktacja w kryterium

Punktacja ŁĄCZNA
Cena

Kwalifikacje
kadry dydaktycznej

Doświadczenie
wykonawcy
w organizacji
szkoleń
objętych zamówieniem
Certyfikat
jakości
usług
w dziedzinie
kształcenia
3 Ośrodek Kształcenia Zawodowego KURSAL Marek Starczewski
89-100 Nakło nad Notecią,
ul. Gimnazjalna 11

70,00

4,00 3,10 5 82,10

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

CZĘŚĆ 1.1. Nowoczesny magazynier z obsługą wózków jezdniowych
Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
W związku z powyższym postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).

TERMIN ZAWARCIA UMOWY

Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, art. 94 ust.1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).


 

 

Wągrowiec, 22.06.2010

 

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ DLA OSÓB BEZROBOTNYCH OGŁOSZONEGO DNIA 11.06.2010R.

W CZĘŚCI 1.1. NOWOCZESNY MAGAZYNIER Z OBSŁUGĄ WÓZKÓW JEZDNIOWYCH

     Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego z dniem 22.06.2010r.,  na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Unieważnieniu podlega:

część 1.1. Nowoczesny magazynier z obsługą wózków jezdniowych, w projekcie „AKTYWNI”, realizowanym w ramach Działania 6.1, Poddziałania 6.1.3 PO KL, współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego.
 


 

 

Wągrowiec, 11.06.2010

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 z dnia 29 stycznia 2004r. –Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) na wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych.

Podstawa prawna art.39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.).

I. Nazwa i adres zamawiającego

Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu, 62-100 Wągrowiec, ul. Kolejowa 22, tel./fax. (67) 2621081.

II. Tryb udzielenia zamówienia.

Zamówienie zostanie udzielone w trybie przetargu nieograniczonego – art.39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.).

III. Określenie sposobu uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie osobiście lub za pośrednictwem poczty, po uprzednim złożeniu wniosku w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 202 w godzinach urzędowania lub do pobrania na stronie www.pupwagrowiec.pl. Zamawiający na wniosek Wykonawcy prześle pocztą SIWZ na wskazany przez niego adres.

IV. Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego 4 szkoleń dla 70 osób bezrobotnych współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.1 Poddziałania 6.1.3 Priorytet VI PO KL, projekt pn. „AKTYWNI”
Kod usługi wg Wspólnego Słownika Zamówień: 80500000-9 - usługi szkoleniowe

Kierunki szkoleń:

1.1. Nowoczesny magazynier z obsługą wózków jezdniowych - (CPV80530000-8 )
1.2. Kurs przygotowujący do prowadzenia działalności gospodarczej – (CPV 80532000-2)
1.3. Nowoczesny sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej -(CPV80530000-8 )
1.4. Spawanie metodą MAG i TIG z czytaniem rysunku technicznego- (CPV80530000-8 )

Dopuszcza się składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

V. Termin wykonania zamówienia:

1. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminach:

  1. Nowoczesny magazynier z obsługą wózków jezdniowych – lipiec/sierpień 2010r.

  2. Kurs przygotowujący do prowadzenia działalności gospodarczej -lipiec/sierpień/wrzesień/październik 2010r.

  3. Nowoczesny sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej – lipiec/sierpień 2010r.

  4. Spawanie metodą MAG i TIG z czytaniem rysunku technicznego – lipiec/sierpień/wrzesień 2010r.

VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków.

1. O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej SIWZ, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

  1. spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy PZP,

  2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP,

  3. posiadają aktualny wpis instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych, dokonany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej,

  4. przedstawią oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w SIWZ w pkt. VI,

  5. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.:

  1. w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie minimum dwie usługi szkoleniowe (szkolenie grupowe), które zawierały zakres tematyczny związany z przedmiotem zamówienia,

  2. do prowadzenia zajęć dydaktycznych zaangażują kadrę posiadającą odpowiednie kwalifikacje, wykształcenie i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń związanych z zakresem tematycznym przedmiotu zamówienia

  1. zapewnią nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia, przez co należy rozumieć ustalenie opiekuna grupy, który jest do dyspozycji grupy w trakcie szkolenia i odpowiada za organizację i sprawny przebieg szkolenia,

  2. zapewnią sprawdzenie efektów szkolenia poprzez przeprowadzenie wewnętrznego egzaminu końcowego w postaci testu sprawdzającego.

2. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. VI zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia.

3. Wykonawca, który nie spełnia warunków określonych przepisami art. 24 ustawy PZP, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.

4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

5. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

VII. Informacja dotycząca wadium.

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

1. Tryb oceniania ofert
Oferty oceniane będą w dwóch etapach:
I etap: ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty
Oferty niespełniające wymagań określonych ustawą PZP oraz SIWZ zostaną odrzucone.
II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej
W etapie II rozpatrywane będą oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez
Wykonawców niepodlegających wykluczeniu.

2. Kryteria oceny ofert
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, przypisując im odpowiednio wagi procentowe:

  1. cena szkolenia - max 70% / 70 pkt

  2. kwalifikacje i doświadczenie kadry prowadzącej kurs - max 15% / 15 pkt

  3. doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem – max 10% / 10 pkt

  4. posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług – max 5% / 5pkt

3. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów

1. cena – max 70%
Cena dotyczy kosztów poniesionych za przeprowadzenie szkolenia ogółem.
Cena powinna zostać podana w złotych polskich, w kwocie brutto.
Kryterium ceny wyliczane jest w sposób procentowy tj.: 70% wszystkich punktów uzyskuje oferta o najniższej cenie, dla pozostałych ofert cenowych wskaźnik % wyliczany będzie w następujący sposób :
      najniższa cena ofertowa brutto
C = -------------------------------- x 100 x 70%
      cena oferty badanej brutto

2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - max 15%
Kadra prowadząca oceniana będzie wg następujących kryteriów (1% odpowiada 1 pkt.):
1) kwalifikacje do prowadzenia danego rodzaju kursu – do 7%
a) wykształcenie
- wyższe magisterskie kierunkowe - 5 punktów
- wyższe zawodowe kierunkowe - 4 punkty
- średnie kierunkowe, inne - do 3 punktów
Punkty z poszczególnych kategorii wykształcenia nie sumują się.
b) dodatkowe kwalifikacje do prowadzenia danego rodzaju kursu: posiadane certyfikaty, specjalistyczne kursy i uprawnienia – do 2 punktów
2) doświadczenie w prowadzeniu kursów i innych zajęć związanych z nauczaniem - do 8%
a) okresy zatrudnienia na stanowiskach związanych z prowadzeniem szkoleń:
- 1 - 4 lat - 3 punkty
- powyżej 4 lat - 4 punkty
b) liczba przeprowadzonych kursów w określonym zakresie, zgodnym z kierunkami określonymi w niniejszej specyfikacji:
- 2 -10 kursów - 2 punkty
- powyżej 10 kursów - 4 punkty.
Punkty zdobyte przez poszczególnych członków kadry w poszczególnych kategoriach będą podlegały zsumowaniu i wyciągnięciu średniej.

3. Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem – max 10%

Lp.

Liczba szkoleń grupowych o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia przeprowadzonych w ciągu ostatnich trzech lat

Liczba przyznanych punktów: maksymalnie 10, co stanowi 10% ogólnej oceny
1. 0-2 0
2. 3-5 2
3. 6-8 4
4. 9-10 6
5. 11-15 8
6. powyżej 15 10

4. Posiadanie certyfikatu jakości usług w dziedzinie kształcenia – max 5%

Posiadanie certyfikatu będzie oceniane wg skali:
1) posiadanie certyfikatu jakości usług 5 pkt
2) nieposiadanie certyfikatu jakości usług 0 pkt
Ocenianym dokumentem potwierdzającym certyfikację będzie certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO, akredytacja kuratora oświaty w dziedzinie tematyki szkolenia lub inny certyfikat równorzędny.

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu ocen ze wszystkich czterech kryteriów, otrzyma najwyższą ilość punktów.

IX. Miejsce i termin składania ofert.

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie II piętro w pokoju nr 202 w zamkniętej kopercie, według wymogów SIWZ, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
Termin składania ofert upływa w dniu 21 czerwca 2010r. o godz. 09:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 czerwca 2010r. o godz. 10:00.

X. Termin związania ofertą.

Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

XI. Osoby upoważnione do kontaktu.

W sprawach dotyczących postępowania przetargowego
Pani Aldona Ratajczak – pok. nr 103, I piętro tel. (67) 2621081
Pan Radosław Sass - pok. nr 103, I piętro tel. (67) 2621081

  Format
doc pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
 
Załączniki:
1 Formularz ofertowy
2 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP
3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP
4 Program szkolenia
5 Harmonogram szkolenia
6 Wykaz wykonanych usług
7 Formularz dotyczący kadry do realizacji szkolenia
8 Wzór umowy o realizację zamówienia
9 Wskazanie adresu lokalu do zajęć teoretycznych i praktycznych oraz wykaz sprzętu i wyposażenia technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca

 

 

 

Wągrowiec, 11 czerwca 2010r.

Beata Korpowska
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy
w Wągrowcu