Przetargi - 2010
Archiwum 2010 rok więcej...
Archiwum 2008 rok więcej...
Archiwum 2007 rok więcej...
Archiwum 2006 rok więcej...
Archiwum 2005 rok więcej...
CAZ-633/05/AR/2010/ZP |
|
Wągrowiec, 04.10.2010 |
INFORMACJA
O UNIEWAŻNIENIU PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ DLA OSÓB BEZROBOTNYCH OGŁOSZONEGO DNIA 23.09.2010R.
W CZĘŚCI 3. KURS FRYZJERSKI I STOPNIA
Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego z dniem 04.10.2010r., na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Unieważnieniu podlega:
Kurs fryzjerski I stopnia, w projekcie „AKTYWNI”, realizowanym w
ramach Działania 6.1, Poddziałania 6.1.3 PO KL, współfinansowanym z
Europejskiego Funduszu Społecznego.
CAZ-633/04/AR/2010/ZP |
|
Wągrowiec, 01.10.2010 |
Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu
ul. Kolejowa 22, 62-100 Wągrowiec
zawiadamia
O wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 1,2,3,4,5, zamówienia
dot. przetargu nieograniczonego na wykonanie usług w zakresie
przeprowadzenia 5 szkoleń dla 50 osób bezrobotnych
Zgodnie z art. 92 ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień
publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
(Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), zawiadamiamy, iż za
najkorzystniejsze oferty
w postępowaniu Zamawiający uznał:
Cz. 1. Kurs obsługi wózka jezdniowego: za najkorzystniejszą ofertę uznano ofertę nr 1 złożoną przez Centrum Edukacji i Zarządzania „Romaniszyn” Sp. z o.o. ul. Różana Droga 1A, 64-900 Piła– oferta najkorzystniejsza, z największą ilością punktów, spełniająca warunki udziału w postępowaniu, odpowiadająca treści SIWZ.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert:
Nr oferty | Nazwa i adres wykonawcy | Punktacja w kryterium | Punktacja ŁĄCZNA | |||
Cena |
Kwalifikacje kadry dydaktycznej |
Doświadczenie wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem |
Certyfikat jakości usług w dziedzinie kształcenia |
|||
1 |
Centrum Edukacji i Zarządzania Korporacja „Romaniszyn” Sp. z o. o. ul. Różana Droga 1A, 64-900 Piła |
70,00 | 9,25 | 3,00 | 5,00 | 87,25 |
Ponadto ofertę nr 2 złożyła firma „Szkoleniowiec” Sp. z o.o. ul. Obornicka 229, 60-650 Poznań. Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), oferta została odrzucona z powodu jej niezgodności ze SIWZ. Wykonawca nie spełnił wymagań Zamawiającego co do kadry niezbędnej do wykonania zamówienia. Zgodnie z SIWZ do każdego szkolenia należało zaproponować co najmniej 2 osoby o odpowiednich kwalifikacjach, nie licząc osoby do prowadzenia zajęć z aktywnych metod poszukiwania pracy oraz co najmniej jedną osobę na zastępstwo posiadającą co najmniej równoważne kwalifikacje.
Ofertę nr 3 złożyła firma
„PRIMUS” Krzysztof Krysztofiak, ul. Kopernika 2c/6, 64-500 Szamotuły. Na
podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych z
dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.),
oferta została odrzucona
z powodu jej niezgodności ze SIWZ. Wykonawca nie spełnił wymagań
Zamawiającego co do kadry niezbędnej do wykonania zamówienia. Zgodnie z
SIWZ do każdego szkolenia należało zaproponować co najmniej 2 osoby o
odpowiednich kwalifikacjach, nie licząc osoby do prowadzenia zajęć z
aktywnych metod poszukiwania pracy oraz co najmniej jedną osobę na
zastępstwo posiadającą co najmniej równoważne kwalifikacje. Ponadto
Wykonawca nie zawarł w ofercie zajęć z aktywnych metod poszukiwania
pracy, które były wymaganą bezwzględnie przez Zamawiającego częścią
szkolenia.
Ofertę nr 4 złożyła firma Uniwersytet Oświatowy Lubomir Zworecki, ul. Kossaka 118, 64-920 Piła. Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), oferta została odrzucona z powodu jej niezgodności ze SIWZ. Wykonawca nie spełnił wymagań Zamawiającego co do kadry niezbędnej do wykonania zamówienia. Zgodnie z SIWZ do każdego szkolenia należało zaproponować co najmniej 2 osoby o odpowiednich kwalifikacjach, nie licząc osoby do prowadzenia zajęć z aktywnych metod poszukiwania pracy oraz co najmniej jedną osobę na zastępstwo posiadającą co najmniej równoważne kwalifikacje.
Ofertę nr 5 złożył Ośrodek Nauki i Doskonalenia Jazdy Robert Palluth, ul. Okrężna 2, 62-100 Wągrowiec. Na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Wykonawca został wykluczony, a oferta została odrzucona. Powodem wykluczenia był fakt, iż Wykonawca dostarczył nieważne oświadczenia o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1 – 4 oraz z art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, bez daty podpisania. Dodatkowo oferta była niezgodna ze SIWZ: Wykonawca rozpisał program szkolenia na 277 godzin i harmonogram szkolenia na 283 godziny (brak spójności godzin).Wymiar szkolenia oferowany przez Wykonawcę (277-283 godz.) jest ponad 3-krotnie większy od żądanego przez Zamawiającego, w związku z czym oferta Wykonawcy jest niezgodna z wymaganiami określonymi w SIWZ. Wymagana przez Zamawiającego ilość godzin szkolenia (ok. 70 godz.) była ściśle związana z założeniami programu Ośrodka Doskonalenia Kadr w Mysłowicach, co było zaznaczone w SIWZ. Oferta nie zawierała także wymaganego preliminarza kosztów, w tym kosztu dowozu uczestników (Wykonawca proponował odbywanie części szkolenia poza terenem miasta Wągrowca, zgodnie z pkt. IV. ppk. 3 SIWZ - miejsce wykonania zamówienia - miasto Wągrowiec. W uzasadnionych przypadkach wykonanie może odbywać się poza Wągrowcem: wykonawca zorganizuje wtedy dojazd w obie strony uczestników z Wągrowca oraz poniesie jego koszty).
W związku z tym, zgodnie z
art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający nie wzywał
Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów, o których mowa w art. 25, ponieważ
oferta
i tak podlegałaby odrzuceniu, ze względu na jej niezgodność ze SIWZ.
Cz. 2. Kurs kosmetyczny I stopnia: za
najkorzystniejszą uznano ofertę nr 6 złożoną przez Beauty Vital Akademia
Piękna i Zdrowia Agnieszka Völker, ul. 11 Listopada 40, 64-920 Piła –
oferta najkorzystniejsza z największą ilością punktów, spełniająca
warunki udziału w postępowaniu, odpowiadająca treści SIWZ.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert:
Nr oferty | Nazwa i adres wykonawcy | Punktacja w kryterium | Punktacja ŁĄCZNA | |||
Cena |
Kwalifikacje kadry dydaktycznej |
Doświadczenie wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem |
Certyfikat jakości usług w dziedzinie kształcenia |
|||
6 | Beauty Vital Akademia Piękna i Zdrowia Agnieszka Völker, ul. 11 Listopada 40, 64-920 Piła | 70,00 | 13,00 | 4,00 | 0 | 87,00 |
Ponadto ofertę nr 7 złożył Zakład Kosmetyczny „ASIA” Joanna Krysztofiak, ul. Kopernika 2c/6, 64-500 Szamotuły. Na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Wykonawca został wykluczony, a oferta została odrzucona. Powodem wykluczenia był brak posiadania przez Wykonawcę aktualnego wpisu instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych, dokonanego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej oraz brak należytego przeprowadzenia w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwóch usług szkoleniowych (szkolenia grupowe), które zawierały zakres tematyczny związany z przedmiotem zamówienia. Wykonawca dostarczył nieaktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dodatkowo oferta była niezgodna ze SIWZ: zgodnie z SIWZ do każdego szkolenia należało zaproponować co najmniej 2 osoby o odpowiednich kwalifikacjach, nie licząc osoby do prowadzenia zajęć z aktywnych metod poszukiwania pracy oraz co najmniej jedną osobę na zastępstwo posiadającą co najmniej równoważne kwalifikacje. Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), oferta Wykonawcy została odrzucona, ponieważ został on wykluczony z postępowania.
Ofertę nr 8 złożyła firma A-KWADRAT A. KOWALCZYK, ul. Arcta 16, 60-408 Poznań. Na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Wykonawca został wykluczony, a oferta została odrzucona. Powodem wykluczenia było dostarczenie przez Wykonawcę, na żądanie Zamawiającego, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, na dzień późniejszy niż dzień, w którym upłynął termin składania ofert (termin składania ofert 20.09.2010r.; data wydania wpisu do rejestru ewidencji działalności gospodarczej 24.09.2010r). Zgodnie z art. 26 ust. 3 złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Dodatkowo Zamawiający zażądał od Wykonawcy uzupełnienia wadliwego pełnomocnictwa. Mimo wskazania konkretnych uchybień, pełnomocnictwo nie zostało właściwie uzupełnione. W związku z powyższym Wykonawca został wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona na podstawie art. 89 pkt. 1 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
Cz.4. Operator koparko-ładowarki: ofertę nr 9 złożoną przez Ośrodek Kształcenia Zawodowego KURSAL, ul. Gimnazjalna 11, 89-100 Nakło nad Notecią - oferta najkorzystniejsza z największą ilością punktów, spełniająca warunki udziału w postępowaniu, odpowiadająca treści SIWZ.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert:
Nr oferty | Nazwa i adres wykonawcy | Punktacja w kryterium | Punktacja ŁĄCZNA | |||
Cena |
Kwalifikacje kadry dydaktycznej |
Doświadczenie wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem |
Certyfikat jakości usług w dziedzinie kształcenia |
|||
9 | Ośrodek Kształcenia Zawodowego KURSAL, ul. Gimnazjalna 11, 89-100 Nakło nad Notecią | 70,00 | 12,14 | 10,00 | 5,00 | 97,14 |
10 | Uniwersytet Oświatowy Lubomir Zworecki, ul. Kossaka 118, 64-920 Piła | 48,79 | 12,11 | 10,00 | 5,00 | 75,90 |
11 | Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne „KANN” Prywatny Ośrodek Szkolenia Zawodowego, ul. Golęcińska 9,60-626 Poznań | 52,25 | 12,55 | 10,00 | 5,00 | 79,80 |
Cz.5. Przedstawiciel handlowy-nowoczesne techniki sprzedaży: ofertę nr 13 złożoną przez O.K. Ośrodek Kursów, ul. Polska 32, 81-334 Gdynia - oferta najkorzystniejsza z największą ilością punktów, spełniająca warunki udziału w postępowaniu, odpowiadająca treści SIWZ.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert:
Nr oferty | Nazwa i adres wykonawcy | Punktacja w kryterium | Punktacja ŁĄCZNA | |||
Cena |
Kwalifikacje kadry dydaktycznej |
Doświadczenie wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem |
Certyfikat jakości usług w dziedzinie kształcenia |
|||
12 | P.H.U. PRINT-SERWIS Aurelia Burzawa-Maik, ul. Niedziałkowskiego 7c/27, 63-000 Środa Wlkp. | 67,76 | 9,00 | 3,00 | 0 | 79,76 |
13 | O.K. Ośrodek Kursów, ul. Polska 32, 81-334 Gdynia | 70,00 | 9,25 | 10,00 | 0 | 89,25 |
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
CZĘŚĆ 3. Kurs fryzjerski I stopnia
Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
W związku z powyższym postępowanie unieważniono na podstawie art. 93
ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
(Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
TERMIN ZAWARCIA UMOWY
Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia
publicznego w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania
zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, zgodnie z art. 94
ust.1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
(Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
CAZ-633/05/AR/2010/ZP |
|
Wągrowiec, 23.09.2010 |
|
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości
szacunkowej mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 z dnia 29 stycznia 2004r. –Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U.
z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) na wykonanie usługi w zakresie
przeprowadzenia szkolenia dla 10 osób bezrobotnych.
Podstawa prawna art.39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., Prawo Zamówień
Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.).
I. Nazwa i adres zamawiającego
Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu, 62-100 Wągrowiec, ul. Kolejowa 22,
tel./fax. (67) 2621081.
II. Tryb udzielenia zamówienia.
Zamówienie zostanie udzielone w trybie przetargu nieograniczonego –
art.39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku, Prawo zamówień publicznych (Dz.
U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.).
III. Określenie sposobu uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie
osobiście lub za pośrednictwem poczty, po uprzednim złożeniu wniosku w
siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 202 w godzinach urzędowania lub do
pobrania na stronie www.pupwagrowiec.pl
Zamawiający na wniosek Wykonawcy prześle pocztą SIWZ na wskazany przez niego
adres.
IV. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego
szkolenia dla 10 osób bezrobotnych współfinansowanych ze środków Europejskiego
Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.1 Poddziałania 6.1.3 Priorytet VI
PO KL, projekt pn. „AKTYWNI”
Kod usługi wg Wspólnego Słownika Zamówień: 80500000-9 - usługi szkoleniowe
Kierunki szkoleń:
1. Kurs fryzjerski I stopnia
-(CPV80530000-8)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
V. Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie:
październik/listopad 2010.
VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis
sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej SIWZ, mogą ubiegać się
wykonawcy, którzy:
a) spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy PZP,
b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2
ustawy PZP,
c) posiadają aktualny wpis instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji
szkoleniowych, dokonany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na
siedzibę instytucji szkoleniowej,
d) przedstawią oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w SIWZ w pkt. VI,
e) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wykonali należycie minimum dwie usługi szkoleniowe (szkolenie
grupowe), które zawierały zakres tematyczny związany z przedmiotem
zamówienia,
b) do prowadzenia zajęć dydaktycznych zaangażują kadrę posiadającą
odpowiednie kwalifikacje, wykształcenie i doświadczenie w prowadzeniu
szkoleń związanych z zakresem tematycznym przedmiotu zamówienia
2. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez
wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. VI zgodnie z formułą: spełnia –
nie spełnia.
3. Wykonawca, który nie spełnia warunków określonych przepisami art. 24
ustawy PZP, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia
publicznego.
4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania
o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
VII. Informacja dotycząca wadium.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
1. Tryb oceniania ofert
Oferty oceniane będą w dwóch etapach :
I etap : ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty
Oferty niespełniające wymagań określonych ustawą PZP oraz SIWZ zostaną
odrzucone.
II etap : ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej
W etapie II rozpatrywane będą oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone
przez
Wykonawców niepodlegających wykluczeniu.
2. Kryteria oceny ofert
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami,
przypisując im odpowiednio wagi procentowe :
1. cena szkolenia - max 70% / 70 pkt
2. kwalifikacje i doświadczenie kadry prowadzącej kurs - max 15% / 15 pkt
3. doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem – max
10% / 10 pkt
4. posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług – max 5% / 5pkt
3. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów
1. cena – max 70%
Cena dotyczy kosztów poniesionych za przeprowadzenie szkolenia ogółem.
Cena powinna zostać podana w złotych polskich, w kwocie brutto.
Kryterium ceny wyliczane jest w sposób procentowy tj.: 70% wszystkich
punktów uzyskuje oferta o najniższej cenie, dla pozostałych ofert cenowych
wskaźnik % wyliczany będzie w następujący sposób :
najniższa cena ofertowa brutto
C = ----------------------------------------- x 100 x 70%
cena oferty badanej brutto
2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - max 15%
Kadra prowadząca oceniana będzie wg następujących kryteriów (1% odpowiada 1
pkt.):
1) kwalifikacje do prowadzenia danego rodzaju kursu – do 7%
a) wykształcenie
- wyższe magisterskie związane z kierunkiem zamówienia - 5 punktów
- wyższe magisterskie nie związane z kierunkiem zamówienia – 2 punkty
- wyższe zawodowe związane z kierunkiem zamówienia - 4 punkty
- średnie kierunkowe, inne - do 3 punktów
Punkty z poszczególnych kategorii wykształcenia nie sumują się.
b) dodatkowe kwalifikacje do prowadzenia danego rodzaju kursu: posiadane
certyfikaty, specjalistyczne kursy i uprawnienia, studia podyplomowe – do 2
punktów
2) posiadanie co najmniej 2-letniego okresu zatrudnienia na stanowiskach
związanych z prowadzeniem szkoleń, kursów lub zajęć dydaktycznych lub
przeprowadzenie co najmniej 5 szkoleń/kursów - 3pkt/3%
3) liczba przeprowadzonych kursów w określonym zakresie, zgodnym z
kierunkami określonymi w niniejszej specyfikacji – do 5%:
- 2 -6 kursów - 2 punkty
- 7-10 kursów - 3 punkty
- powyżej 10 kursów - 5 punktów.
Punkty zdobyte przez poszczególnych członków kadry w poszczególnych
kategoriach będą podlegały zsumowaniu i wyciągnięciu średniej.
3. doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem – max 10%
Lp. |
Liczba szkoleń grupowych o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia przeprowadzonych w ciągu ostatnich trzech lat |
Liczba przyznanych punktów: maksymalnie 10, co stanowi 10% ogólnej oceny |
1. | 2 | 0 |
2. | 3 | 1 |
3. | 4 | 2 |
4. | 5 | 3 |
5. | 6 | 4 |
6. | 7 | 5 |
7. | 8 | 6 |
8. | 9 | 7 |
9. | 10 | 8 |
10. | 11 | 9 |
11. | powyżej 11 | 10 |
4. posiadanie certyfikatu jakości usług w dziedzinie
kształcenia – max 5%
Posiadanie certyfikatu będzie oceniane wg skali:
1) posiadanie certyfikatu jakości usług 5 pkt
2) nieposiadanie certyfikatu jakości usług 0 pkt
Ocenianym dokumentem potwierdzającym certyfikację będzie certyfikat systemu
zarządzania jakością kształcenia/szkolenia wydany na podstawie
międzynarodowych norm ISO, akredytacja kuratora oświaty w dziedzinie
tematyki szkolenia lub inny certyfikat równorzędny.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu ocen
ze wszystkich czterech kryteriów, otrzyma najwyższą ilość punktów.
IX. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie II piętro w
pokoju nr 202 w zamkniętej kopercie, według wymogów SIWZ, od poniedziałku do
piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
Termin składania ofert upływa w dniu 01 października 2010r. o godz. 09:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01 października 2010r. o godz. 10:00.
X. Termin związania ofertą.
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od daty upływu terminu składania
ofert.
XI. Osoby upoważnione do kontaktu.
W sprawach dotyczących postępowania przetargowego
Pani Aldona Ratajczak – pok. nr 103, I piętro tel. (67) 2621081
Pani Monika Zawadzka - pok. nr 103, I piętro tel. (67) 2621081
Wągrowiec, 23 września 2010r. |
|
|
Beata Korpowska |
CAZ-633/04/AR/2010/ZP |
|
Wągrowiec, 21.09.2010 |
|
INFORMACJA
O UNIEWAŻNIENIU PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE
PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ DLA OSÓB BEZROBOTNYCH OGŁOSZONEGO DNIA 09.09.2010R.
W CZĘŚCI 3. KURS FRYZJERSKI I STOPNIA
Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego z dniem 21.09.2010r., na
podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29
stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - nie
złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Unieważnieniu podlega:
część 3. Kurs fryzjerski I stopnia, w projekcie „AKTYWNI”, realizowanym w
ramach Działania 6.1, Poddziałania 6.1.3 PO KL, współfinansowanym z
Europejskiego Funduszu Społecznego.
CAZ-633/04/AR/2010/ZP |
|
Wągrowiec, 16.09.2010 |
|
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Zamawiający – Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu informuje, że
w dniu 14.09.2010r. wpłynęło zapytanie o wyjaśnienie treści SIWZ.
Zgodnie z art.38 ust.1 pkt 3 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. –Prawo
Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.),
przekazujemy odpowiedź na pytanie Wykonawcy dotyczące 4 części przetargu
nieograniczonego na przeprowadzenie szkolenia: Operator koparko-ładowarki
Pytanie 1
Czy w przypadku, jeżeli Wykonawca zapewnia nocleg i wyżywienie na czas
szkolenia i osoby bezrobotne przebywają w sposób ciągły w Ośrodku
Szkoleniowym, można zastosować punkt IV.2 SIWZ i wydłużyć zajęcia
przekraczając preferowane przez Państwa godziny?
Czy jeżeli w tygodniu wypada święto, dopuszczają Państwo realizację zajęć w
sobotę, aby zgodnie z punktem IV.2 SIWZ zajęcia odbywały się 5 a nie 4 razy
w tygodniu?
Ad. 1
W nawiązaniu do zapytania Zamawiający wyjaśnia, co następuje:
w przypadku, kiedy Wykonawca zapewnia nocleg i wyżywienie na czas szkolenia
i osoby bezrobotne przebywają w sposób ciągły w Ośrodku Szkoleniowym, można
wydłużyć zajęcia przekraczając preferowane przez Zamawiającego godziny
odbywania zajęć 08.00-17.00.
Uczestnicy szkoleń w większości dojeżdżają z miejsca zamieszkania do
Wągrowca środkami komunikacji publicznej. Zamawiający wskazał w SIWZ
preferowane godziny odbywania zajęć 08.00-17.00 ze względu na brak połączeń
komunikacji publicznej po godz. 17.00 w dni powszednie oraz braku połączeń w
soboty i niedziele.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji zajęć w sobotę, jeżeli w
tygodniu wypada święto. Zamawiający zastrzega w pkt. III.3 SIWZ, że zajęcia
muszą odbywać się w dni powszednie od poniedziałku do piątku, według planu
nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w
tygodniu. W sytuacji święta przypadającego w tygodniu, w przypadku odbywania
zajęć w godzinach 08.00-17.00 plan nauczania przekracza 30 godzin zegarowych
w tygodniu nawet.
CAZ-633/04/AR/2010/ZP |
|
Wągrowiec, 14.09.2010 |
|
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Zamawiający – Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu informuje, że w dniu
14.09.2010r. wpłynęło zapytanie o wyjaśnienie treści SIWZ.
Zgodnie z art.38 ust.1 pkt 3 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. –Prawo
Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.),
przekazujemy odpowiedź na pytanie Wykonawcy dotyczące 4 części przetargu
nieograniczonego na przeprowadzenie szkolenia: Operator koparko-ładowarki
Pytanie 1
Czy dopuszczają Państwo zapewnienie bezrobotnym zakwaterowania i pełnego
wyżywienia, w przypadku, kiedy koszt codziennego transportu znacznie
przewyższa koszt ciągłego pobytu w miejscu szkolenia?
Ad. 1
W nawiązaniu do zapytania Zamawiający wyjaśnia, co następuje:
w przypadku, kiedy koszt codziennego dojazdu uczestników w obie strony z
Wągrowca znacznie przewyższa koszt ciągłego pobytu w miejscu szkolenia,
Zamawiający dopuszcza zapewnienie uczestnikom zakwaterowania i pełnego
wyżywienia od poniedziałku do piątku.
CAZ-633/04/AR/2010/ZP |
|
Wągrowiec, 14.09.2010 |
|
OGŁOSZENIE O ZMIANIE SIWZ
Dotyczy przetargu nieograniczonego na wykonanie usług w zakresie przeprowadzenia 5 szkoleń dla 50 osób bezrobotnych Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) informuje o zmianie SIWZ.
Wprowadza się w części IV pkt. 4 w brzmieniu:
„4. W przypadku, kiedy koszt codziennego dojazdu uczestników w obie strony z
Wągrowca znacznie przewyższa koszt pobytu w miejscu szkolenia, Zamawiający
dopuszcza zapewnienie uczestnikom zakwaterowania i pełnego wyżywienia od
poniedziałku do piątku”.
Wprowadzona modyfikacja nie powoduje potrzeby przesunięcia
terminu składania ofert.
CAZ-633/04/AR/2010/ZP |
|
Wągrowiec, 09.09.2010 |
|
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości
szacunkowej mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 z dnia 29 stycznia 2004r. –Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U.
z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) na wykonanie usługi w zakresie
przeprowadzenia 5 szkoleń dla 50 osób bezrobotnych.
Podstawa prawna art.39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., Prawo Zamówień
Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.).
I. Nazwa i adres zamawiającego
Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu, 62-100 Wągrowiec, ul. Kolejowa 22,
tel./fax. (67) 2621081.
II. Tryb udzielenia zamówienia.
Zamówienie zostanie udzielone w trybie przetargu nieograniczonego –
art.39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku, Prawo zamówień publicznych (Dz.
U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.).
III. Określenie sposobu uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie
osobiście lub za pośrednictwem poczty, po uprzednim złożeniu wniosku w
siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 202 w godzinach urzędowania lub do
pobrania na stronie www.pupwagrowiec.pl
Zamawiający na wniosek Wykonawcy prześle pocztą SIWZ na wskazany przez niego
adres.
IV. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego 5
szkoleń dla 50 osób bezrobotnych współfinansowanych ze środków Europejskiego
Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.1 Poddziałania 6.1.3 Priorytet VI
PO KL, projekt pn. „AKTYWNI”
Kod usługi wg Wspólnego Słownika Zamówień: 80500000-9 - usługi szkoleniowe
Kierunki szkoleń:
1. Kurs obsługi wózka jezdniowego
- (CPV80530000-8)
2. Kurs kosmetyczny I stopnia
– (CPV 80530000-8)
3. Kurs fryzjerski I stopnia
-(CPV80530000-8)
4. Operator koparko-ładowarki
- (CPV80530000-8)
5. Przedstawiciel handlowy – nowoczesne techniki
sprzedaży
- (CPV80530000-8)
Dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
V. Termin wykonania zamówienia:
1. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminach:
a) Kurs obsługi wózka jezdniowego – październik/listopad 2010r.
b) Kurs kosmetyczny I stopnia – październik/listopad 2010r.
c) Kurs fryzjerski I stopnia – październik/listopad 2010r.
d) Operator koparko-ładowarki – październik/listopad 2010r.
e) Przedstawiciel handlowy – nowoczesne techniki sprzedaży –
październik/listopad 2010r.
VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis
sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej SIWZ, mogą ubiegać się
wykonawcy, którzy:
a) spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy PZP,
b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2
ustawy PZP,
c) posiadają aktualny wpis instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji
szkoleniowych, dokonany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na
siedzibę instytucji szkoleniowej,
d) przedstawią oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w SIWZ w pkt. VI,
e) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wykonali należycie minimum dwie usługi szkoleniowe (szkolenie
grupowe), które zawierały zakres tematyczny związany z przedmiotem
zamówienia,
b) do prowadzenia zajęć dydaktycznych zaangażują kadrę posiadającą
odpowiednie kwalifikacje, wykształcenie i doświadczenie w prowadzeniu
szkoleń związanych z zakresem tematycznym przedmiotu zamówienia
2. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez
wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. VI zgodnie z formułą: spełnia –
nie spełnia.
3. Wykonawca, który nie spełnia warunków określonych przepisami art. 24
ustawy PZP, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia
publicznego.
4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania
o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
VII. Informacja dotycząca wadium.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
1. Tryb oceniania ofert
Oferty oceniane będą w dwóch etapach :
I etap : ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty
Oferty niespełniające wymagań określonych ustawą PZP oraz SIWZ zostaną
odrzucone.
II etap : ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej
W etapie II rozpatrywane będą oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone
przez
Wykonawców niepodlegających wykluczeniu.
2. Kryteria oceny ofert
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami,
przypisując im odpowiednio wagi procentowe :
1. cena szkolenia - max 70% / 70 pkt
2. kwalifikacje i doświadczenie kadry prowadzącej kurs - max 15% / 15 pkt
3. doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem – max
10% / 10 pkt
4. posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług – max 5% / 5pkt
3. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów
1. cena – max 70%
Cena dotyczy kosztów poniesionych za przeprowadzenie szkolenia ogółem.
Cena powinna zostać podana w złotych polskich, w kwocie brutto.
Kryterium ceny wyliczane jest w sposób procentowy tj.: 70% wszystkich
punktów uzyskuje oferta o najniższej cenie, dla pozostałych ofert cenowych
wskaźnik % wyliczany będzie w następujący sposób :
najniższa cena ofertowa brutto
C = ----------------------------------------- x 100 x 70%
cena oferty badanej brutto
2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - max 15%
Kadra prowadząca oceniana będzie wg następujących kryteriów (1% odpowiada 1
pkt.):
1) kwalifikacje do prowadzenia danego rodzaju kursu – do 7%
a) wykształcenie
- wyższe magisterskie związane z kierunkiem zamówienia - 5 punktów
- wyższe magisterskie nie związane z kierunkiem zamówienia – 2 punkty
- wyższe zawodowe związane z kierunkiem zamówienia - 4 punkty
- średnie kierunkowe, inne - do 3 punktów
Punkty z poszczególnych kategorii wykształcenia nie sumują się.
b) dodatkowe kwalifikacje do prowadzenia danego rodzaju kursu: posiadane
certyfikaty, specjalistyczne kursy i uprawnienia, studia podyplomowe – do 2
punktów
2) posiadanie co najmniej 2-letniego okresu zatrudnienia na stanowiskach
związanych z prowadzeniem szkoleń, kursów lub zajęć dydaktycznych lub
przeprowadzenie co najmniej 5 szkoleń/kursów - 3pkt/3%
3) liczba przeprowadzonych kursów w określonym zakresie, zgodnym z
kierunkami określonymi w niniejszej specyfikacji – do 5%:
- 2 -6 kursów - 2 punkty
- 7-10 kursów - 3 punkty
- powyżej 10 kursów - 5 punktów.
Punkty zdobyte przez poszczególnych członków kadry w poszczególnych
kategoriach będą podlegały zsumowaniu i wyciągnięciu średniej.
3. doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem – max 10%
Lp. |
Liczba szkoleń grupowych o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia przeprowadzonych w ciągu ostatnich trzech lat |
Liczba przyznanych punktów: maksymalnie 10, co stanowi 10% ogólnej oceny |
1. | 2 | 0 |
2. | 3 | 1 |
3. | 4 | 2 |
4. | 5 | 3 |
5. | 6 | 4 |
6. | 7 | 5 |
7. | 8 | 6 |
8. | 9 | 7 |
9. | 10 | 8 |
10. | 11 | 9 |
11. | powyżej 11 | 10 |
4. posiadanie certyfikatu jakości usług w dziedzinie
kształcenia – max 5%
Posiadanie certyfikatu będzie oceniane wg skali:
1) posiadanie certyfikatu jakości usług 5 pkt
2) nieposiadanie certyfikatu jakości usług 0 pkt
Ocenianym dokumentem potwierdzającym certyfikację będzie certyfikat systemu
zarządzania jakością kształcenia/szkolenia wydany na podstawie
międzynarodowych norm ISO, akredytacja kuratora oświaty w dziedzinie
tematyki szkolenia lub inny certyfikat równorzędny.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu ocen
ze wszystkich czterech kryteriów, otrzyma najwyższą ilość punktów.
IX. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie II piętro w
pokoju nr 202 w zamkniętej kopercie, według wymogów SIWZ, od poniedziałku do
piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
Termin składania ofert upływa w dniu 20 września 2010r. o godz. 09:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 września 2010r. o godz. 10:00.
X. Termin związania ofertą.
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od daty upływu terminu składania
ofert.
XI. Osoby upoważnione do kontaktu.
W sprawach dotyczących postępowania przetargowego
Pani Aldona Ratajczak – pok. nr 103, I piętro tel. (67) 2621081
Pani Monika Zawadzka - pok. nr 103, I piętro tel. (67) 2621081
Wągrowiec, 09 września 2010r. |
|
|
Beata Korpowska |
CAZ- 633/03/AR/2010/ZP |
|
Wągrowiec, 20.08.2010 |
|
Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu
Ul. Kolejowa 22, 62-100 Wągrowiec
zawiadamia
O wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 1,2,3,4,5,6 zamówienia
dot. przetargu nieograniczonego na wykonanie usług w zakresie
przeprowadzenia 6 szkoleń dla 65 osób bezrobotnych
Zgodnie z art. 92 ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień
publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
(Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), zawiadamiamy, iż za
najkorzystniejsze oferty
w postępowaniu Zamawiający uznał:
Cz. 1. Nowoczesny magazynier z obsługą wózków jezdniowych: za
najkorzystniejszą ofertę uznano ofertę nr 1 złożoną przez „Szkoleniowiec”
Spółka z o.o. ul. Obornicka 229, 60-650 Poznań – oferta (jedyna)
najkorzystniejsza, z największą ilością punktów, spełniająca warunki udziału
w postępowaniu, odpowiadająca treści SIWZ.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert:
Nr oferty | Nazwa i adres wykonawcy |
Punktacja w kryterium |
Punktacja ŁĄCZNA | |||
Cena |
Kwalifikacje |
Doświadczenie wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem |
Certyfikat jakości usług w dziedzinie kształcenia |
|||
1 |
„Szkoleniowiec”
Spółka z o.o. |
70,00 | 10,70 | 10,00 | 0 | 90,70 |
Cz. 2. Recepcjonista z językiem angielskim: za
najkorzystniejszą uznano ofertę nr 3 złożoną przez Korporację Oświatową
„Delta” Magdalena Zych, ul. Wjazdowa 8/A/5, 64-400 Międzychód– oferta
najkorzystniejsza z największą ilością punktów, spełniająca warunki udziału
w postępowaniu, odpowiadająca treści SIWZ.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert:
Nr oferty | Nazwa i adres wykonawcy |
Punktacja w kryterium |
Punktacja ŁĄCZNA | |||
Cena |
Kwalifikacje |
Doświadczenie wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem |
Certyfikat jakości usług w dziedzinie kształcenia |
|||
2 |
„Szkoleniowiec” |
42,31 | 10,38 | 3,00 | 0 | 55,69 |
3 |
Korporacja Oświatowa
„Delta” Magdalena Zych |
70,00 | 12,60 | 2,00 | 0 | 84,60 |
4 |
O.K. Ośrodek Kursów |
46,78 | 11,00 | 2,00 | 0 | 59,78 |
Cz.3. Kurs ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności
Komputerowych: ofertę nr 7 złożoną przez Pracownię Systemów
Informatycznych Attrix Janusz Pietrzyk, Krzysztof Szwajkowski ul. Seneki 13,
60-461 Poznań - oferta najkorzystniejsza z największą ilością punktów,
spełniająca warunki udziału w postępowaniu, odpowiadająca treści SIWZ.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające
punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert:
Nr oferty | Nazwa i adres wykonawcy |
Punktacja w kryterium |
Punktacja ŁĄCZNA | |||
Cena |
Kwalifikacje |
Doświadczenie wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem |
Certyfikat jakości usług w dziedzinie kształcenia |
|||
5 |
Korporacja Oświatowa
„Delta” Magdalena Zych |
70,00 | 10,67 | 1,00 | 0 | 81,67 |
6 |
O.K. Ośrodek Kursów |
54,80 | 8,75 | 5,00 | 0 | 68,55 |
7 |
Pracownia Systemów
Informatycznych |
67,33 | 13,50 | 1,00 | 0 | 81,83 |
Ponadto ofertę nr 8 złożyła firma VENTURI SYSTEM Sławomir
Sowa, ul. Dworcowa 26, 89-100 Nakło nad Notecią.
Na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych z
dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.),
Wykonawca został wykluczony, a oferta została odrzucona. Powodem wykluczenia
był fakt, iż Wykonawca nie dostarczył zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o
niezaleganiu w zobowiązaniach wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert oraz załącznika nr 9 do SIWZ. Dodatkowo
oferta była niezgodna ze SIWZ: Wykonawca nie spełnił wymagań Zamawiającego
co do kadry niezbędnej do wykonania zamówienia. Zgodnie z SIWZ do każdego
szkolenia należało zaproponować co najmniej 2 osoby, nie licząc osoby do
prowadzenia zajęć z aktywnych metod poszukiwania pracy oraz osoby
rezerwowej. W związku z tym, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych Zamawiający nie wzywał Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów, o
których mowa w art. 26, ponieważ oferta i tak podlegałaby odrzuceniu.
Cz.4. Kurs kadry i płace: ofertę nr 10 złożoną przez
Korporację Oświatową „Delta” Magdalena Zych, ul. Wjazdowa 8/A/5, 64-400
Międzychód - oferta najkorzystniejsza z największą ilością punktów,
spełniająca warunki udziału w postępowaniu, odpowiadająca treści SIWZ.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające
punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert:
Nr oferty | Nazwa i adres wykonawcy |
Punktacja w kryterium |
Punktacja ŁĄCZNA | |||
Cena |
Kwalifikacje |
Doświadczenie wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem |
Certyfikat jakości usług w dziedzinie kształcenia |
|||
9 |
„Szkoleniowiec” |
60,52 | 10,83 | 10,00 | 0 | 81,35 |
10 |
Korporacja Oświatowa |
70,00 | 13,25 | 2,00 | 0 | 85,25 |
11 |
inMedia Polska Sp. |
38,13 | 9,17 | 9,00 | 0 | 56,30 |
Ponadto ofertę nr 12 złożyła Firma Handlowa „Mogilmed” s. c.
Paweł Kraśny, Beata Kraśna, Świerkówiec 49, 88-300 Mogilno.
Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych z
dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.),
oferta została odrzucona z powodu jej niezgodności ze SIWZ. Powodem
odrzucenia był fakt, iż Wykonawca nie zawarł w ofercie zajęć
z aktywnych metod poszukiwania pracy, które były wymaganą bezwzględnie przez
Zamawiającego częścią szkolenia.
Cz.5. Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC: ofertę nr 14 złożoną przez Ośrodek Szkoleniowy „MIKRO”, ul. Orzechowa 28 m 3, 61-447 Poznań- oferta najkorzystniejsza z największą ilością punktów, spełniająca warunki udziału w postępowaniu, odpowiadająca treści SIWZ.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające
punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert:
Nr oferty | Nazwa i adres wykonawcy |
Punktacja w kryterium |
Punktacja ŁĄCZNA | |||
Cena |
Kwalifikacje |
Doświadczenie wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem |
Certyfikat jakości usług w dziedzinie kształcenia |
|||
13 |
Ośrodek Kształcenia Zawodowego KURSAL
|
23,28 | 8,50 | 1,00 | 5,00 | 37,78 |
14 |
Ośrodek Szkoleniowy „MIKRO” |
70,00 | 15,00 | 9,00 | 0 | 94,00 |
Cz.6. Kurs z zakresu obsługi programu AutoCAD: ofertę nr 16 złożoną
przez CADExpert Sp. z o.o. ul. Obywatelska 137, 94-104 Łódź- oferta
najkorzystniejsza z największą ilością punktów, spełniająca warunki udziału
w postępowaniu, odpowiadająca treści SIWZ.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające
punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert:
Nr oferty | Nazwa i adres wykonawcy |
Punktacja w kryterium |
Punktacja ŁĄCZNA | |||
Cena |
Kwalifikacje |
Doświadczenie wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem |
Certyfikat jakości usług w dziedzinie kształcenia |
|||
15 |
inMedia Polska Sp. z o.o. |
35,96 | 8,40 | 10,00 | 0 | 54,36 |
16 |
CADExpert Sp. z o.o |
70,00 | 14,00 | 2,00 | 0 | 86,00 |
Ponadto ofertę nr 17 złożyła firma PROCAD SA, ul. Kartuska
215, 80-122 Gdańsk
Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych z
dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.),
oferta została odrzucona z powodu niezgodności ze SIWZ. Powodem odrzucenia
był fakt, iż Wykonawca nie zawarł w ofercie zajęć z aktywnych metod
poszukiwania pracy, które były bezwzględnie wymaganą przez Zamawiającego
częścią szkolenia.
TERMIN ZAWARCIA UMOWY
Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, zgodnie z art. 94 ust.1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
|
Wągrowiec, 30.07.2010 |
CAZ – 633/03/AR/2010/ZP
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Zamawiający – Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu informuje, że
w dniu 30.07.2010r. wpłynęło zapytanie o wyjaśnienie treści SIWZ.
Zgodnie z art.38 ust.1 pkt 3 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. –Prawo
Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.),
przekazujemy odpowiedzi na pytanie Wykonawcy dotyczące przetargu
nieograniczonego na wykonanie usług w zakresie przeprowadzenia 6 szkoleń dla
65 osób bezrobotnych.
Pytanie 1
W związku z wejściem w życie w dniu 29 stycznia 2010r. nowelizacji ustawy –
Prawo zamówień publicznych z dnia 2 grudnia 2009r. o zmianie ustawy – Prawo
zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 223, poz. 1778)
i w rezultacie zmiany treści brzmienia art. 144 ust. 1 PZP i przyjętemu
uzasadnieniu do zamian dostępnych na http://www.uzp.gov.pl/aktualności/resolveuld/ae21d1e3b1589c45eecbf4f04e25013,
który brzmi „W celu uelastycznienia i usprawnienia procesu udzielania
zamówień publicznych, a zarazem uwzględniając orzecznictwo Europejskiego
Trybunału Sprawiedliwości, tj. w sprawie C-496/99 Succhi di Frutta oraz w
sprawie C-454/06 Pressetext Nachrichtenagentur, proponuje się, aby zakaz
zmiany umowy o zamówienie publiczne dotyczył wyłącznie zmian istotnych
postanowień umowy. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten
sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o
udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to
zamówienie czy też na wynik postępowania”.
Jak Zamawiający będzie traktował możliwość dokonania zmian po podpisaniu
umowy, względnie po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem
umowy, w zakresie informacji zawartych w wykazie osób, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w wyniku której zmianie ulegnie wykaz
osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia na osoby o kwalifikacjach
równoważnych bądź wyższych?
Czy tak jak w cytowanym powyżej Uzasadnieniu do zmian w UZP jako zmianę
nieistotną?
Ad. 1
W nawiązaniu do zapytania Zamawiający wyjaśnia, co następuje:
Szczegółowa charakterystyka kadry dydaktycznej (załącznik nr 7 do SIWZ)
stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Kryterium to jest szczegółowo opisane
w SIWZ w części XIII pkt. 3.2. Zamawiający w trakcie dokonywania oceny tego
kryterium bada wykształcenie
i doświadczenie oferowanej przez Wykonawcę kadry. Dla Zamawiającego nie mają
znaczenia dane osobowe ocenianego członka kadry dydaktycznej. Można więc
uznać, że zmiana konkretnych osób nie obejmująca jakichkolwiek zmian
dotyczących kwalifikacji
i doświadczenia nie jest zmianą istotną (wiedza o ich wprowadzeniu do umowy
na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg
podmiotów ubiegających się o to zamówienie czy też na wynik postępowania).
Zamawiający pragnie jednak podkreślić, że w opisywanym przez wykonawcę
przypadku kwalifikacje osób – członków kadry muszą być równoważne lub wyższe
w stosunku do oferowanych w ofercie przetargowej, co może okazać się trudne
do spełnienia. W takiej sytuacji może nie dojść do zawarcia bądź dokonania
nieistotnej zmiany w umowie.
Zamawiający wziął pod uwagę ryzyko niespodziewanych przypadków losowych
związanych z kadrą, zobowiązując Wykonawcę do wskazania co najmniej jednej
osoby na zastępstwo (część III pkt. 7 SIWZ) i Wykonawca powinien z tej
możliwości skorzystać aby nie było konieczności dokonywania jakichkolwiek
nieistotnych zmian.
|
Wągrowiec, 29.07.2010 |
CAZ – 633/03/AR/2010/ZP
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Zamawiający – Powiatowy Urząd
Pracy w Wągrowcu informuje, że w dniu 28.07.2010r. wpłynęło zapytanie o
wyjaśnienie treści SIWZ. Zgodnie z art.38 ust.1 pkt 3 i ust.2 ustawy z dnia
29 stycznia 2004r. –Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223
poz.1655 z późn. zm.), przekazujemy odpowiedzi na pytania Wykonawcy
dotyczące 3 części przetargu nieograniczonego na przeprowadzenie szkolenia:
Kurs ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych
Pytanie 1
Czy szkolenie ma obejmować tylko szkolenie, czy również przeprowadzenie
egzaminów z poszczególnych modułów?
Pytanie 2
Czy firma szkoleniowa ma występować i załatwiać wszelkie dokumenty
związane z uzyskaniem certyfikatu w PTI?
Pytanie 3
Na jakiej podstawie PUP żąda kosztorysu szkolenia w którym znajdują się
informacje poufne firmy (np. wynagrodzenie wykładowców)?
Pytanie 4
Jeżeli kosztorys musi być, to proszę o dokładne sprecyzowanie jakie
pozycje maja się tam znaleźć? – najlepiej umieścić wzór który będzie
wszystkich obowiązywał w załącznikach do SIWZ.
Ad. 1
Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia. Zgodnie z wprowadzoną
zmianą do SIWZ – szkolenie powinno zakończyć się oceną opanowania wiedzy i
nabytych umiejętności w formie egzaminu wewnętrznego przeprowadzonego przez
Wykonawcę, co jest także zgodne z załącznikiem do SIWZ nr 8.
Ad. 2
Zamawiający nie wymaga występowania i załatwiania wszelkich dokumentów
związanych
z uzyskaniem certyfikatu w PTI.
Ad. 3
Zamawiający nie żąda informacji poufnych, ponieważ nie żąda imiennych
informacji na temat wynagrodzeń poszczególnych wykładowców. Koszty
wynagrodzeń wykładowców stanowią jedynie jeden z niezbędnych elementów
preliminarza kosztów, realizującego zapis art. 36 ust. 1 pkt.12.
Ad. 4
Zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 12 ustawy PZP, SIWZ zawiera opis sposobu
obliczenia ceny.
Zamawiający w części III pkt. 8 SIWZ, określił że preliminarz kosztów
szkolenia powinien zawierać co najmniej: wynagrodzenie wykładowców, koszty
lokalu, materiałów szkoleniowych, eksploatacji sprzętu, koszty
administracji, itp.
Zamawiający dopuszcza możliwość umieszczenia w preliminarzu kosztów innych
niż wymienione w pkt. 8 części III SIWZ (katalog kosztów nie jest
zamknięty). Zamawiający nie przewiduje wzoru preliminarza kosztów
|
Wągrowiec, 29.07.2010 |
CAZ-633/03/AR/2010/ZP
OGŁOSZENIE O ZMIANIE SIWZ
Dotyczy przetargu nieograniczonego
na wykonanie usług w zakresie przeprowadzenia 6 szkoleń dla 65 osób
bezrobotnych Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu na podstawie art. 38 ust. 4
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z
2007 r. Nr 223, poz. 1655) informuje o zmianie SIWZ.
Wprowadza się w części III pkt. 18 w brzmieniu:
„18. Szkolenia powinny zakończyć się oceną opanowania wiedzy i nabytych
umiejętności w formie egzaminu wewnętrznego przeprowadzonego przez
Wykonawcę”.
Wprowadzona modyfikacja nie powoduje potrzeby przesunięcia terminu składania ofert.
|
Wągrowiec, 26.07.2010 |
|
CAZ-633/03/AR/2010/ZP
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej mniejszej
od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 z dnia
29 stycznia 2004r. –Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223
poz.1655 z późn. zm.) na wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia 6
szkoleń dla 65 osób bezrobotnych.
Podstawa prawna art.39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., Prawo Zamówień
Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.).
I. Nazwa i adres zamawiającego
Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu, 62-100 Wągrowiec, ul. Kolejowa 22,
tel./fax. (67) 2621081.
II. Tryb udzielenia zamówienia.
Zamówienie zostanie udzielone w trybie przetargu nieograniczonego –
art.39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku, Prawo zamówień publicznych (Dz.
U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.).
III. Określenie sposobu uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie
osobiście lub za pośrednictwem poczty, po uprzednim złożeniu wniosku w
siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 202 w godzinach urzędowania lub do
pobrania na stronie www.pupwagrowiec.pl. Zamawiający na wniosek Wykonawcy
prześle pocztą SIWZ na wskazany przez niego adres.
IV. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego 6
szkoleń dla 65 osób bezrobotnych współfinansowanych ze środków Europejskiego
Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.1 Poddziałania 6.1.3 Priorytet VI
PO KL, projekt pn. „AKTYWNI”
Kod usługi wg Wspólnego Słownika Zamówień: 80500000-9 - usługi szkoleniowe
Kierunki szkoleń:
1. Nowoczesny magazynier z obsługą wózków jezdniowych
- (CPV80530000-8 )
2. Recepcjonista z językiem angielskim
– (CPV
80532000-8)
3. Kurs ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności
Komputerowych
-(CPV80533000-9)
4. Kurs kadry i płace
- (CPV80530000-8)
5. Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC
-
(CPV80530000-8)
6. Kurs z zakresu obsługi programu AutoCAD
-
(CPV80530000-8)
Dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
V. Termin wykonania zamówienia:
1. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminach:
a) Nowoczesny magazynier z obsługą wózków jezdniowych –
wrzesień/październik/listopad 2010r.
b) Recepcjonista z językiem angielskim – wrzesień/październik/listopad
2010r.
c) ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych –
wrzesień/październik/listopad 2010r.
d) Kurs kadry i płace – wrzesień/październik/listopad 2010r.
e) Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC – wrzesień/październik
2010r.
f) Kurs z zakresu obsługi programu AutoCAD – wrzesień/październik 2010r.
VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis
sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej SIWZ, mogą ubiegać się
wykonawcy, którzy:
a) spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy PZP,
b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2
ustawy PZP,
c) posiadają aktualny wpis instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji
szkoleniowych, dokonany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na
siedzibę instytucji szkoleniowej,
d) przedstawią oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w SIWZ w pkt. VI,
e) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wykonali należycie minimum dwie usługi szkoleniowe (szkolenie
grupowe), które zawierały zakres tematyczny związany z przedmiotem
zamówienia,
b) do prowadzenia zajęć dydaktycznych zaangażują kadrę posiadającą
odpowiednie kwalifikacje, wykształcenie i doświadczenie w prowadzeniu
szkoleń związanych z zakresem tematycznym przedmiotu zamówienia
2. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez
wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. VI zgodnie z formułą: spełnia –
nie spełnia.
3. Wykonawca, który nie spełnia warunków określonych przepisami art. 24
ustawy PZP, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia
publicznego.
4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania
o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
VII. Informacja dotycząca wadium.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
1. Tryb oceniania ofert
Oferty oceniane będą w dwóch etapach :
I etap : ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty
Oferty niespełniające wymagań określonych ustawą PZP oraz SIWZ zostaną
odrzucone.
II etap : ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej
W etapie II rozpatrywane będą oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone
przez
Wykonawców niepodlegających wykluczeniu.
2. Kryteria oceny ofert
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi
kryteriami, przypisując im odpowiednio wagi procentowe :
1. cena szkolenia - max 70% / 70 pkt
2. kwalifikacje i doświadczenie kadry prowadzącej kurs - max 15% / 15 pkt
3. doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem – max
10% / 10 pkt
4. posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług – max 5% / 5pkt
3. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów
1. cena – max 70%
Cena dotyczy kosztów poniesionych za przeprowadzenie szkolenia ogółem.
Cena powinna zostać podana w złotych polskich, w kwocie brutto.
Kryterium ceny wyliczane jest w sposób procentowy tj.: 70% wszystkich
punktów uzyskuje oferta o najniższej cenie, dla pozostałych ofert cenowych
wskaźnik % wyliczany będzie w następujący sposób :
najniższa cena ofertowa brutto
C = ----------------------------------------- x 100 x 70%
cena
oferty badanej brutto
2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - max 15%
Kadra prowadząca oceniana będzie wg następujących kryteriów (1% odpowiada 1
pkt.):
1) kwalifikacje do prowadzenia danego rodzaju kursu – do 7%
a) wykształcenie
- wyższe magisterskie związane z kierunkiem zamówienia - 5 punktów
- wyższe magisterskie nie związane z kierunkiem zamówienia – 2 punkty
- wyższe zawodowe związane z kierunkiem zamówienia - 4 punkty
- średnie kierunkowe, inne - do 3 punktów
Punkty z poszczególnych kategorii wykształcenia nie sumują się.
b) dodatkowe kwalifikacje do prowadzenia danego rodzaju kursu: posiadane
certyfikaty, specjalistyczne kursy i uprawnienia, studia podyplomowe – do 2
punktów
2) doświadczenie w prowadzeniu kursów i innych zajęć związanych z nauczaniem
- do 8%
a) okresy zatrudnienia na stanowiskach związanych z prowadzeniem szkoleń:
- 1 - 4 lat - 3 punkty
- powyżej 4 lat - 4 punkty
b) liczba przeprowadzonych kursów w określonym zakresie, zgodnym z
kierunkami określonymi w niniejszej specyfikacji:
- 2 -6 kursów - 2 punkty
- powyżej 6 kursów - 4 punkty.
Punkty zdobyte przez poszczególnych członków kadry w poszczególnych
kategoriach będą podlegały zsumowaniu i wyciągnięciu średniej.
Wykształcenie oraz doświadczenie kadry będzie oceniane na podstawie
dołączonych do oferty CV oraz kserokopii dyplomów, certyfikatów,
zaświadczeń.
3. doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem – max 10%
Lp. |
Liczba szkoleń grupowych o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia przeprowadzonych w ciągu ostatnich trzech lat |
Liczba przyznanych punktów: maksymalnie 10, co stanowi 10% ogólnej oceny |
1. | 2 | 0 |
2. | 3 | 1 |
3. | 4 | 2 |
4. | 5 | 3 |
5. | 6 | 4 |
6. | 7 | 5 |
7. | 8 | 6 |
8. | 9 | 7 |
9. | 10 | 8 |
10. | 11 | 9 |
11. | powyżej 11 | 10 |
4. posiadanie certyfikatu jakości usług w dziedzinie
kształcenia – max 5%
Posiadanie certyfikatu będzie oceniane wg skali:
1) posiadanie certyfikatu jakości usług 5 pkt
2) nieposiadanie certyfikatu jakości usług 0 pkt
Ocenianym dokumentem potwierdzającym certyfikację będzie certyfikat systemu
zarządzania jakością kształcenia/szkolenia wydany na podstawie
międzynarodowych norm ISO, akredytacja kuratora oświaty w dziedzinie
tematyki szkolenia lub inny certyfikat równorzędny.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu ocen ze wszystkich czterech kryteriów, otrzyma najwyższą ilość punktów.
IX. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie II piętro w
pokoju nr 202 w zamkniętej kopercie, według wymogów SIWZ, od poniedziałku do
piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
Termin składania ofert upływa w dniu 3 sierpnia 2010r. o godz. 09:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 3 sierpnia 2010r. o godz. 10:00.
X. Termin związania ofertą.
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od daty upływu terminu składania
ofert.
XI. Osoby upoważnione do kontaktu.
W sprawach dotyczących postępowania przetargowego
Pani Aldona Ratajczak – pok. nr 103, I piętro tel. (67) 2621081
Pan Radosław Sass - pok. nr 103, I piętro tel. (67) 2621081
Wągrowiec, 26 lipca 2010r. |
|
|
Beata Korpowska |
|
Wągrowiec, 05.07.2010 |
Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu
ul. Kolejowa 22, 62-100 Wągrowiec
zawiadamia
O wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 1.2.,1.3.,1.4.
zamówienia oraz o unieważnieniu postępowania dla części 1.1.
dot. przetargu nieograniczonego na wykonanie usług w zakresie
przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych
Zgodnie z art. 92 ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), zawiadamiamy, iż za najkorzystniejsze oferty w postępowaniu Zamawiający uznał:
Cz. 1.2. Kurs przygotowujący do prowadzenia działalności gospodarczej: za najkorzystniejszą ofertę uznano ofertę nr 6 złożoną przez AjpRox Szkolenia i Doradztwo Jolanta Aleksanderek i Paweł Radke s. c., 64-800 Piła, ul. Wyspiańskiego 6b/28 – oferta najkorzystniejsza, z największą ilością punktów, spełniająca warunki udziału w postępowaniu, odpowiadająca treści SIWZ.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert:
Nr oferty | Nazwa i adres wykonawcy |
Punktacja w kryterium |
Punktacja ŁĄCZNA | |||
Cena |
Kwalifikacje |
Doświadczenie wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem |
Certyfikat jakości usług w dziedzinie kształcenia |
|||
5 | Firma Szkoleniowa ATTC Bogumiła Hromiak-Paprzycka 64-930 Szydłowo, Dobrzyca 43 |
68,09 | 7,33 | 2,00 | 0 | 77,42 |
6 | AjpRox Szkolenia i Doradztwo Jolanta Aleksanderek i Paweł Radke
s. c. 64-800 Piła, ul. Wyspiańskiego 6b/28 |
66,27 |
11,00 | 10,00 | 0 | 87,27 |
7 | Blue House s. c. Anna Giniewicz, Sławomir Krakowski 78-400 Szczecinek,Plac Wolności 6 |
55,08 |
8,50 | 10,0 | 0 | 73,58 |
8 | Firma Handlowa „MOGILMED” Paweł Kraśny, Beata Kraśna 88-300 Mogilno Świerkówiec 49 |
70,00 | 8,00 | 2,00 | 5,00 | 85,00 |
Ponadto ofertę nr 4 złożyła Pracownia Systemów
Informatycznych Attrix Janusz Pietrzyk, Krzysztof Szwajkowski, 60-461
Poznań, ul. Seneki 13.
Na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych z
dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.),
Wykonawca został wykluczony, a oferta została odrzucona. Powodem wykluczenia
był fakt, iż Wykonawca nie wykazał wymaganego doświadczenia, to znaczy nie
wykonał w okresie prowadzenia działalności min 2 usług szkoleniowych
(szkoleń grupowych), które zawierały zakres tematyczny przedmiotu
zamówienia.
Cz. 1.3. Nowoczesny sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej: za najkorzystniejszą uznano ofertę nr 2 złożoną przez Firmę Handlową „MOGILMED” Paweł Kraśny, Beata Kraśna , 88-300 Mogilno, Świerkówiec 49 – oferta najkorzystniejsza z największą ilością punktów, spełniająca warunki udziału w postępowaniu, odpowiadająca treści SIWZ.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert:
Nr oferty | Nazwa i adres wykonawcy |
Punktacja w kryterium |
Punktacja ŁĄCZNA | |||
Cena |
Kwalifikacje |
Doświadczenie wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem |
Certyfikat jakości usług w dziedzinie kształcenia |
|||
1 | Firma Szkoleniowa ATTC Bogumiła Hromiak Paprzycka 64-930 Szydłowo, Dobrzyca 43 |
36,29 |
7,33 | 2,00 | 0 | 45,62 |
2 | Firma Handlowa „MOGILMED” Paweł Kraśny, Beata Kraśna 88-300 Mogilno Świerkówiec 49 |
70,00 | 8,20 | 6,00 | 5,00 | 89,20 |
Cz. 1.4. Spawanie metodą MAG i TIG z czytaniem rysunku
technicznego: ofertę nr 3 złożoną przez Ośrodek Kształcenia Zawodowego
KURSAL Marek Starczewski, 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Gimnazjalna 11 -
oferta najkorzystniejsza (jedyna) z największą ilością punktów, spełniająca
warunki udziału w postępowaniu, odpowiadająca treści SIWZ.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert:
Nr oferty | Nazwa i adres wykonawcy |
Punktacja w kryterium |
Punktacja ŁĄCZNA | |||
Cena |
Kwalifikacje |
Doświadczenie wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem |
Certyfikat jakości usług w dziedzinie kształcenia |
|||
3 | Ośrodek Kształcenia Zawodowego KURSAL Marek Starczewski 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Gimnazjalna 11 |
70,00 |
4,00 | 3,10 | 5 | 82,10 |
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
CZĘŚĆ 1.1. Nowoczesny magazynier z obsługą wózków
jezdniowych
Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
W związku z powyższym postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust.1
pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z
2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
TERMIN ZAWARCIA UMOWY
Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, art. 94 ust.1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
|
Wągrowiec, 22.06.2010 |
|
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ DLA OSÓB BEZROBOTNYCH OGŁOSZONEGO DNIA 11.06.2010R.
W CZĘŚCI 1.1. NOWOCZESNY MAGAZYNIER Z OBSŁUGĄ WÓZKÓW JEZDNIOWYCH
Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu
unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu
nieograniczonego z dniem 22.06.2010r., na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1
ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r.
nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej
odrzuceniu.
Unieważnieniu podlega:
część 1.1. Nowoczesny magazynier z obsługą wózków
jezdniowych, w projekcie „AKTYWNI”, realizowanym w ramach Działania 6.1,
Poddziałania 6.1.3 PO KL, współfinansowanym z Europejskiego Funduszu
Społecznego.
|
Wągrowiec, 11.06.2010 |
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości
szacunkowej mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 z dnia 29 stycznia 2004r. –Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U.
z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) na wykonanie usługi w zakresie
przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych.
Podstawa prawna art.39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.).
I. Nazwa i adres zamawiającego
Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu, 62-100 Wągrowiec, ul. Kolejowa 22, tel./fax. (67) 2621081.
II. Tryb udzielenia zamówienia.
Zamówienie zostanie udzielone w trybie przetargu nieograniczonego – art.39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.).
III. Określenie sposobu uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie osobiście lub za pośrednictwem poczty, po uprzednim złożeniu wniosku w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 202 w godzinach urzędowania lub do pobrania na stronie www.pupwagrowiec.pl. Zamawiający na wniosek Wykonawcy prześle pocztą SIWZ na wskazany przez niego adres.
IV. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz
Zamawiającego 4 szkoleń dla 70 osób bezrobotnych współfinansowanych ze
środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.1
Poddziałania 6.1.3 Priorytet VI PO KL, projekt pn. „AKTYWNI”
Kod usługi wg Wspólnego Słownika Zamówień: 80500000-9 - usługi szkoleniowe
Kierunki szkoleń:
1.1. Nowoczesny magazynier z obsługą wózków jezdniowych -
(CPV80530000-8 )
1.2. Kurs przygotowujący do prowadzenia działalności gospodarczej – (CPV
80532000-2)
1.3. Nowoczesny sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej
-(CPV80530000-8 )
1.4. Spawanie metodą MAG i TIG z czytaniem rysunku technicznego-
(CPV80530000-8 )
Dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
V. Termin wykonania zamówienia:
1. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminach:
Nowoczesny magazynier z obsługą wózków jezdniowych –
lipiec/sierpień 2010r.
Kurs przygotowujący do prowadzenia działalności gospodarczej -lipiec/sierpień/wrzesień/październik 2010r.
Nowoczesny sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej – lipiec/sierpień 2010r.
Spawanie metodą MAG i TIG z czytaniem rysunku technicznego – lipiec/sierpień/wrzesień 2010r.
VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej SIWZ, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy PZP,
nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP,
posiadają aktualny wpis instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych, dokonany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej,
przedstawią oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w SIWZ w pkt. VI,
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.:
w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie minimum dwie usługi szkoleniowe (szkolenie grupowe), które zawierały zakres tematyczny związany z przedmiotem zamówienia,
do prowadzenia zajęć dydaktycznych zaangażują kadrę posiadającą odpowiednie kwalifikacje, wykształcenie i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń związanych z zakresem tematycznym przedmiotu zamówienia
zapewnią nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia, przez co należy rozumieć ustalenie opiekuna grupy, który jest do dyspozycji grupy w trakcie szkolenia i odpowiada za organizację i sprawny przebieg szkolenia,
zapewnią sprawdzenie efektów szkolenia poprzez przeprowadzenie wewnętrznego egzaminu końcowego w postaci testu sprawdzającego.
2. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. VI zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia.
3. Wykonawca, który nie spełnia warunków określonych przepisami art. 24 ustawy PZP, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
VII. Informacja dotycząca wadium.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
1. Tryb oceniania ofert
Oferty oceniane będą w dwóch etapach:
I etap: ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty
Oferty niespełniające wymagań określonych ustawą PZP oraz SIWZ zostaną
odrzucone.
II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej
W etapie II rozpatrywane będą oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone
przez
Wykonawców niepodlegających wykluczeniu.
2. Kryteria oceny ofert
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami,
przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
cena szkolenia - max 70% / 70 pkt
kwalifikacje i doświadczenie kadry prowadzącej kurs - max 15% / 15 pkt
doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem – max 10% / 10 pkt
posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług – max 5% / 5pkt
3. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów
1. cena – max 70%
Cena dotyczy kosztów poniesionych za przeprowadzenie szkolenia ogółem.
Cena powinna zostać podana w złotych polskich, w kwocie brutto.
Kryterium ceny wyliczane jest w sposób procentowy tj.: 70% wszystkich
punktów uzyskuje oferta o najniższej cenie, dla pozostałych ofert cenowych
wskaźnik % wyliczany będzie w następujący sposób :
najniższa cena ofertowa brutto
C = -------------------------------- x 100 x 70%
cena oferty badanej brutto
2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - max 15%
Kadra prowadząca oceniana będzie wg następujących kryteriów (1% odpowiada 1
pkt.):
1) kwalifikacje do prowadzenia danego rodzaju kursu – do 7%
a) wykształcenie
- wyższe magisterskie kierunkowe - 5 punktów
- wyższe zawodowe kierunkowe - 4 punkty
- średnie kierunkowe, inne - do 3 punktów
Punkty z poszczególnych kategorii wykształcenia nie sumują się.
b) dodatkowe kwalifikacje do prowadzenia danego rodzaju kursu: posiadane
certyfikaty, specjalistyczne kursy i uprawnienia – do 2 punktów
2) doświadczenie w prowadzeniu kursów i innych zajęć związanych z nauczaniem
- do 8%
a) okresy zatrudnienia na stanowiskach związanych z prowadzeniem szkoleń:
- 1 - 4 lat - 3 punkty
- powyżej 4 lat - 4 punkty
b) liczba przeprowadzonych kursów w określonym zakresie, zgodnym z
kierunkami określonymi w niniejszej specyfikacji:
- 2 -10 kursów - 2 punkty
- powyżej 10 kursów - 4 punkty.
Punkty zdobyte przez poszczególnych członków kadry w poszczególnych
kategoriach będą podlegały zsumowaniu i wyciągnięciu średniej.
3. Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem – max 10%
Lp. |
Liczba szkoleń grupowych o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia przeprowadzonych w ciągu ostatnich trzech lat |
Liczba przyznanych punktów: maksymalnie 10, co stanowi 10% ogólnej oceny |
1. | 0-2 | 0 |
2. | 3-5 | 2 |
3. | 6-8 | 4 |
4. | 9-10 | 6 |
5. | 11-15 | 8 |
6. | powyżej 15 | 10 |
4. Posiadanie certyfikatu jakości usług w dziedzinie kształcenia – max 5%
Posiadanie certyfikatu będzie oceniane wg skali:
1) posiadanie certyfikatu jakości usług 5 pkt
2) nieposiadanie certyfikatu jakości usług 0 pkt
Ocenianym dokumentem potwierdzającym certyfikację będzie certyfikat systemu
zarządzania jakością kształcenia/szkolenia wydany na podstawie
międzynarodowych norm ISO, akredytacja kuratora oświaty w dziedzinie
tematyki szkolenia lub inny certyfikat równorzędny.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu ocen ze wszystkich czterech kryteriów, otrzyma najwyższą ilość punktów.
IX. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie II piętro w
pokoju nr 202 w zamkniętej kopercie, według wymogów SIWZ, od poniedziałku do
piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
Termin składania ofert upływa w dniu 21 czerwca 2010r. o godz. 09:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 czerwca 2010r. o godz. 10:00.
X. Termin związania ofertą.
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
XI. Osoby upoważnione do kontaktu.
W sprawach dotyczących postępowania przetargowego
Pani Aldona Ratajczak – pok. nr 103, I piętro tel. (67) 2621081
Pan Radosław Sass - pok. nr 103, I piętro tel. (67) 2621081
Wągrowiec, 11 czerwca 2010r. |
|
|
Beata Korpowska |